.

Waarom is mijn eerste factuur hoger dan verwacht?

  • 12 May 2023
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Goedemorgen,

toen ik begin met Simyo gaf het overal als prijs aan 13 euro voor de bundel die ik had gekozen. Nu staat dat nog steeds bij mijn kosten deze maand, maar bij factuur is het 21,23. Hoe kan dit? Ik zag in het begin namelijk nergens dat de prijs zo hoog zou zijn totdat ik eenmaal bij jullie lid was. En als ik abonnement wijzigen klik staat bij mijn keuzes ook nog steeds gewoon 13 euro.

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


5 reacties

Hallo @xaileenn de factuur er even bij pakken dan zie je gedetailleerd de gemaakte en berekende kosten.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +9

Je eerste factuur is altijd hoger. Deze kan bijvoorbeeld aansluitkosten bevatten en eventueel "Eenmalige telefoonkosten”, indien het een abonnement met toestel aangaat.

Ook betaal je op de eerste factuur meestal voor een iets langere periode. Als je bijvoorbeeld vandaag klant wordt, dan betaal je abonnementskosten voor de rest van mei en voor juni op de eerste factuur. Abonnementskosten betaal je immers “vooruit”.

Vanaf de tweede factuur betaal je enkel de abonnementskosten en eventuele (verbruiks)kosten buiten de bundel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @xaileenn,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh je hier de juiste uitleg voor heeft gegeven! Op je aansluiting kan ik zien dat dit je eerste factuur is, deze ligt altijd wat hoger omdat je bij ons één maand vooruit betaald. Omdat dit je eerste maand is, betaal je ook nog de abonnementskosten naar rato. Vanaf volgende maand betaal je wel gewoon abonnementskosten van €13 😊.

Bedankt voor jullie hulp @JanD en @Groentjuh!!

Groetjes,
Roeqajja

Duidelijk. Dankjulliewel!! @JanD @Groentjuh @Roeqajja 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @xaileenn,

Bedankt voor je reactie. Graag gedaan! Ik wens je een fijn weekend 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer