Enige tijd geleden heb ik de functie aangezet om het pre-paid saldo met 10 euro aan te laten vullen als deze onder de 2 euro kwam.
Op 08-04 was het zo ver en hebben jullie 10 euro afgeschreven. Tot zo ver prima. Maar op 09-04 hebben jullie NOG een keer 10 euro afgeschreven van mijn creditcard. Nu zit ik dus met zo'n 20 euro pre-paid tegoed. terwijl ik voor nog geen 5 a 6 euro per jaar verbel. Ik wil dit 10 euro dus terug.
Ik heb hier half april over gebeld en dit zouden jullie terug storten. Een week later heb ik NOG een keer met jullie gebeld en het geld kwam er echt aan. Inmiddels is het ruim een maand geleden en heb ik mijn geld NOG niet terug.
Afgelopen week heb ik ook een email via jullie site gestuurd. Wel heb ik een bericht gekregen dat mijn vraag werd doorgestuurd, maar nu is het weer stil.
Ik verwacht deze week een antwoord en het geld terug anders zal ik via de creditcard maatschappij deze betaling gewoon als fraude aan laten merken. En jullie klantenservice is ook puin. Waarom moet IK zo veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen? Jullie maken hier de fouten en ik mag jullie achter jullie vodden aanzitten.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie