.

Beantwoord

Verbruikt lijkt niet te kloppen

  • 27 August 2012
  • 4 reacties
  • 499 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een vraag betreffende de verbruikskosten van mijn abonnement. Ik heb een Simyo zelden en 1000 SMS bundel per maand.
Nu zie ik in het overzicht van augustus, tot mijn grote verbazing dat de SMS kosten de pan uitrijzen, dat de SMS-jes van het "zelden-abonnement" reeds verbruikt zijn maar dat van de 1000 SMS bundel nog geen enkele SMS afgeschreven is. Graag ontvang ik hier een helder en duidelijk antwoord op.

Gr.
Jan Melle
icon

Beste antwoord door Wayne 29 August 2012, 09:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Goedemiddag,

Ik heb een vraag betreffende de verbruikskosten van mijn abonnement. Ik heb een Simyo zelden en 1000 SMS bundel per maand.
Nu zie ik in het overzicht van augustus, tot mijn grote verbazing dat de SMS kosten de pan uitrijzen, dat de SMS-jes van het "zelden-abonnement" reeds verbruikt zijn maar dat van de 1000 SMS bundel nog geen enkele SMS afgeschreven is. Graag ontvang ik hier een helder en duidelijk antwoord op.

Gr.
Jan Melle



Goedemiddag helpdesk,

Nog geen reactie mogen ontvangen .... Graag jullie reactie!

JM
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Schippers,

Door een fout was de sms bundel voor deze maand niet correct geactiveerd. Wij hebben de sms bundel bundel inmiddels toegevoegd en de onterechte verbruikskosten gecrediteerd. De correctie zal op jouw eerstvolgende factuur zichtbaar zijn.

Onze excuses voor het ongemak.
Goedemorgen,

Ik zag bij mijn verbruik dat ik op 28-08-2012  een sms naar het buitenland had verstuurd.
Maar ik herinnerde het mij niet. En dat klopt want volgens mijn telefoon heb ik ook geen bericht
naar het buitenland verstuurd.

Het gaat maar om 0,25 maar toch vind ik het vreemd.

Vriendelijke groet,
Wouter van der Heijden
06-47569978
Reputatie 2
Badge +1
Hey WoutervanderHeijden,

Het smsje is verstuurd naar het Verenigd Koninkrijk en is afkomstig van Facetime of Imessage. Klopt het dat je gebruik maakt van een Iphone? We kunnen het versturen van deze sms niet voorkomen. Dit zou je vanuit je toestel wel kunnen uitschakelen. In dit topic staat meer over dit smsje uitgelegd.

Reageer