.

Beantwoord

Suggestie "Je nieuwe Simyo factuur staat klaar"-mail

  • 20 December 2013
  • 10 reacties
  • 679 Bekeken

Badge
Graag zou ik bij het ontvangen van het e-mailtje "Je nieuwe Simyo factuur staat klaar" graag meteen in de mail willen zien welk bedrag er binnenkort van mijn rekening afgeschreven gaat worden.

Kan dit, indien nee, graag een verklaring.
icon

Beste antwoord door Ernst 23 December 2013, 14:09

Bekijk originele reactie

10 reacties

Het zou ook mooi zijn als de pdf direct wordt bijgevoegd, nu moet je eerst naar de site -> facturen om vervolgens de pdf te downloaden (voor de administratie). Past denk ik goed in jullie filosofie om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Badge
Een PDF factuur erbij zou mooi zijn, maar ik maak me wel een beetje zorgen over mijn hele belgeschiedenis die dan zonder encryptie over het net naar mij verzonden wordt.
Reputatie 5
Badge +11
Graag zou ik bij het ontvangen van het e-mailtje "Je nieuwe Simyo factuur staat klaar" graag meteen in de mail willen zien welk bedrag er binnenkort van mijn rekening afgeschreven gaat worden.

Kan dit, indien nee, graag een verklaring.


Hoi C-base,

De reden dat je niet meteen in de mail ziet wat je factuurbedrag gaat zijn, is omdat iedereen hetzelfde mailtje krijgt.
En juist omdát iedereen hetzelfde mailtje krijgt, is het helaas niet mogelijk om dat voor 1 persoon aan te passen... 😞
Reputatie 5
Badge +11
Het zou ook mooi zijn als de pdf direct wordt bijgevoegd, nu moet je eerst naar de site -> facturen om vervolgens de pdf te downloaden (voor de administratie). Past denk ik goed in jullie filosofie om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Hoi Frano09,

Onze filosofie is het bevorderen van zelfredzaamheid van onze klanten. Veel zelf doen, zodat wij dat niet hoeven te doen en onze prijzen daardoor laag kunnen houden.
Het pas dus precies in onze filosofie om onze klanten zelf naar Mijn Simyo te laten gaan voor hun factuur 😉
Badge
Ernst,

Zelfredzaamheid is een mooi principe, maar wil je niet ook de klant 'ontlasten'?

Als ik een mailtje krijg met daarin het maandbedrag vermeld (wat technisch geen probleem moet zijn, communicatie is nu eenmaal jullie vakgebied) dan bespaar ik me moeite om de factuur op te gaan halen indien het bedrag binnen mijn normale belgedrag valt.
Nu moet ik elke keer de factuur op gaan halen, naar de website gaan, inloggen, juiste factuurdatum kiezen, bevestigen en dan downloaden & openen. Als ik aan het eind van het jaar in 1x alle facturen wil verzamelen dan moet dit maar, maar bespaar me alsjeblieft maandelijks die paar minuten.

Dit zou de transparantie ook ten goede komen, zonder (naar mijn mening) in te boeten op privacy.
Badge +6
Hoi C-base,

In dat geval heb ik een ontlastende oplossing voor je :): via de Mijn Simyo app kan je heel gemakkelijk je factuurbedrag bekijken en ook de factuur inzien.
Badge
Goede suggestie -Kim. Ondanks dat bijna alle bedrijven waarmee ik communiceer me hun app probeert aan te praten en ik nogal huiverig ben om weer extra software te installeren op mijn telefoon, zal er eens naar kijken.

Mocht het factuurbedrag alsnog in de e-mail zelf gezet kunnen worden, dan vind ik dat nog steeds de beste oplossing en zou graag horen dat mijn suggestie naar de afdeling die dit kan regelen doorgestuurd wordt.
Badge +8
Goede suggestie -Kim. Ondanks dat bijna alle bedrijven waarmee ik communiceer me hun app probeert aan te praten en ik nogal huiverig ben om weer extra software te installeren op mijn telefoon, zal er eens naar kijken.

Mocht het factuurbedrag alsnog in de e-mail zelf gezet kunnen worden, dan vind ik dat nog steeds de beste oplossing en zou graag horen dat mijn suggestie naar de afdeling die dit kan regelen doorgestuurd wordt.


Hoi C-base,

Alle suggesties worden doorgegeven. Of het ook wordt doorgevoerd is een ander verhaal. Ik geef deze helaas niet zo heel veel kans, maar hij wordt uiteraard doorgezet :)

Groetjes, Charlene
Ik zou graag geen mailtje meer willen ontvangen dat mijn factuur klaar staat, de rekening wordt automatisch betaald, de kosten zijn zo goed als elke maand hetzelfde en ik kijk toch wel regelmatig naar mijn bankrekening en zou vreemd gedrag me daar dan wel ook opvallen. Daarnaast hebben we ook jullie App om mijn bel/internet gedrag bij te houden.

Is hert mogelijk om deze mail voor mij stop te zetten?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Drieke,

Welkom op het Simyo Forum.

Helaas kun je de factuurmail niet uitzetten. Dit is namelijk dé manier waarop wij je laten weten dat je factuur klaar staat. Vooral als je even niet in staat bent om Mijn Simyo te checken. Je weet dan wel dat je factuur eraan komt en dat deze afgeschreven gaat worden. Vind je het echt heel vervelend? Dan kun je de factuurmail eventueel als 'ongewenst' markeren. Hierdoor komt de e-mail automatisch in de 'spam' inbox.

Let er wel op dat meerdere mails van ons dan in de ongewenste map terecht komen. Dit is natuurlijk ook niet heel makkelijk. Sorry dat ik je niet kan helpen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer