.

Beantwoord

Onterecht afsluitkosten op factuur bij overstap Lowcall naar Sim Only, wat nu?

  • 6 September 2014
  • 7 reacties
  • 625 Bekeken

Na ovestap van simyo (voormalig lowcall) naar simyo abbo moet ik nu oversluitkosten betalen en dat is niet terecht.
Gaarne teruggave .

Telnr.06xxxxxxxx

Thanxx

Ruud
icon

Beste antwoord door Kim 8 September 2014, 11:24

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi ruudnetideas, welkom op het forum van Simyo!

Daar heb je helemaal gelijk in, helaas gebeurt dit niet automatisch, dus goed dat je hierover even contact met ons opneemt :)

Zou je de factuur van juli willen storneren? Dan zal onze financiële afdeling de factuur corrigeren en ontvang je zo spoedig mogelijk een iDEAL link via e-mail om de gecorrigeerde factuur te kunnen voldoen.

Laat je het weten als je de gecorrigeerde factuur hebt ontvangen? 🙂
Ik heb wederom een betalingsverzoek gekregen voor het gehele bedrag (27,30), dus incl de afsluitkosten.
Moet deze niet eerst aangepast worden?

Ruud noorder eer
Netideas bv
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ruudnetideas,

Hier heb je helemaal gelijk in, deze factuur moet nog gecorrigeerd worden. Ik ga er voor zorgen dat je de gecorrigeerde betaalvoorstel snel ontvangt. Je kunt deze herinnering als niet verzonden beschouwen 🙂

Sorry voor de verwarring!
Beste simyo!

de eerder genoemde foutieve faktuur is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld .... echter:

Voor mijn boekhouding heb ik nog wel de aangepast faktuur nodig. Op "mijn simyo" pagina staat
alleen de originele faktuur en niet de aangepast versie.  Hier neemt mijn boekhouder geen genoegen mee.

Gaarne kopie van de aangepaste faktuur!

Ruud Noordermeer
Netideas bv
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ruudnetideas 🙂,

Je geeft aan dat je voor je boekhouding een aangepaste factuur nodig hebt. Ik heb voor je navraag gedaan bij de financiële afdeling. Simyo heeft alleen één factuur. Dit is de originele factuur waarop de aansluitkosten staan.

Wij hebben geen andere factuur. Het is ook niet mogelijk om een aangepaste factuur aan te maken. Jammer dat ik niet beter nieuws voor je heb 😞
Dit noem ik een slechte service. Wat is er moeilijk aan om een aangepaste factuur te maken?:?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi aawa68,

Wat jammer dat je dit slechte service noemt. Gelukkig stamt dit topic uit 2014 (wat je misschien niet direct hebt gezien) en zijn er in de tussentijd een hoop zaken veranderd 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer