.

Beantwoord

Mijn factuur wordt niet gedownload, hoe kan dat?

  • 15 December 2015
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Hallo Simyo Team,

Ik wil graag mijn factuur van juli 2015 downloaden, dit gaat echter niet.
Dit terwijl ik alle andere facturen wel kan downloaden.
Ik krijg deze pagina te zien:


Weten jullie hoe ik dit op kan lossen?

Mvg,
Ellen van den Brom
icon

Beste antwoord door Naomi 16 December 2015, 09:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi ellenvdbrom, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Factuur & betalen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Apart dat alleen deze factuur niet lukt. Via welk apparaat en welke internetbrowser probeer je dit? Wil je ook de cookies, browsergeschiedenis en cachegeheugen verwijderen?
Bedankt voor het verplaatsen!
Ik probeerde het eerst via internet explorer, daarna via chrome, maar dat werkte ook niet. heb de cookies, browsergeschiedenis en het cachegeheugen verwijderd.
Het rare is dus dat ik de facturen van iedere andere maand gewoon op dezelfde pc op hetzelfde moment wel kan downloaden, alleen juli doet het niet...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ellen,

Wat lastig dat het nog steeds niet lukt! Ik heb de heren van onze IT-afdeling even een seintje gegeven. Zij gaan kijken hoe dit kan en beter nog, hoe ze dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Zodra ik hier wat meer over weet, stuur ik je een bericht.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ellen,

Goed nieuws! Het hoort opgelost te zijn voor je. Het bleek een lastig klus, maar onze slimme koppen van de IT afdeling hebben het voor je geregeld. Zou je willen proberen de factuur te downloaden? Ik hoor graag van je of het werkt.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

ik heb het zelfde probleem, en krijg dezelfde melding als Ellen. Wil je de IT afdeling ook voor mij laten kijken?

Groetjes Christel
Reputatie 2
Badge +5
Hoi ChrisBr,

Wat lastig dat je er ook last van hebt.

Heb je de eerder genoemde instructies ook al gevolgd?
- Verwijderen van cache en opnieuw accepteren van cookies
- Andere browser

Ik ben benieuwd naar je reactie. Mocht het niet geholpen hebben, dan zal ik uiteraard aan onze IT'ers vragen om een kijkje te nemen. ;)

Groetjes,
Estelle

Reageer