.

Beantwoord

Kan ik waarschuwingsberichten krijgen over mijn belbundel?

  • 20 October 2015
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Waarom ontvang ik wel netjes een waarschuwingsbericht van Simyo als dataverbruik buiten mijn bundel dreigt, maar niet als bellen buiten mijn bundel dreigt? Hierdoor heb ik in de maand september voor bijna € 70,- onnodig buiten mijn bundel gebeld!!
icon

Beste antwoord door Angela 21 October 2015, 13:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Michielterhorst,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is even schrikken. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Het klopt dat we een sms'je sturen om je te waarschuwen dat jouw databundel bijna op is. Dit gebeurt op 80% en 100%. Voor jouw belbundel is het een ander verhaal. Het is niet mogelijk om hier sms'jes over te sturen. Het is voor ons niet mogelijk om deze sms'jes in te stellen voor je.

Om deze reden bieden wij zowel via Mijn Simyo als de Mijn Simyo App inzicht in het bel-verbruik. Als je de app op jouw telefoon zet, kun je altijd snel en makkelijk checken hoeveel belminuten je nog over hebt. Heb je de app op jouw telefoon geïnstalleerd? Mocht dit niet zo zijn, dan raad ik je aan dit te doen. Zo voorkom je in de toekomst eventuele hoge kosten.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur en betalen'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)

Groetjes,
Angela

Reageer