.

Beantwoord

Is het mogelijk om een tussentijdse betaling te doen?

  • 9 June 2016
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Badge
Opeens van de 1 op andere moment mijn aansluiting geblokkeerd zonder bericht?!?
Omdat ik een tussentijdse betaling moet doen vanwege kosten buiten mijn bundel.
Maar het rare zonder enige vorm van een bericht gedaan!
Hoe moet ik nu tussentijdse betaling gaan doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 10 June 2016, 11:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Daisy26,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je aansluiting geblokkeerd was en dat je hoge kosten hebt gemaakt. Dat moet schrikken geweest zijn voor je!

Je zult een aanbetaling moeten doen op je factuur. Dit kan je doen op Mijn Simyo. De aanbetaling gaat via iDEAL en dit zorgt ervoor dat we de betaling direct binnen! Daarom zul je ook gelijk weer aangesloten worden.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/staat-binnen-1-uur-weer-aangesloten-maar-12-uur-later-niet-34255
Zelfde onderwerp.
🙂
Badge
Ik heb gisteravond om half 7 een betaling gedaan via iDEAL! En ben nu nog niet aangesloten
Badge
De kosten waren niet schrikken want had het verwacht vanwege bellen met gevangenis! Maar dat je hier geen bericht van krijgt dat je een tussentijdse betaling moet doen anders moet je geblokkeerd dat vind ik wel nogal raar! En dat er staat dat je met een uur weer kan bellen. Ik ben nu ruim 16 uur verder en nog steeds niet aangesloten
Badge
Caspar jij geeft aan direct weer aangesloten te worden na betaling. Ik denk dat er dan ergens iets fout is gegaan! Want kan helaas nog niet bellen of gebeld worden
Badge
Ik denk dat ik maar ga over stappen. Dit gelijk de eerste maand voorspelt niet veel goeds!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Daisy28,

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Zoals je hebt gezien in je andere topic, heb ik je aansluiting inmiddels gedeblokkeerd.

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je oplettendheid 😉

Reageer