Wanneer ik thuis ben gekomen (voor het gemak 4 uur later) is mijn telefoon geblokkeerd en even later verneem ik dat ik een rekening heb 'openstaan' van 123 euro. Of ik even 100 euro wil aanbetalen om mijn telefoon weer te laten deblokkeren. Na een late chatsessie met één van de medewerksters (zonder gewenst resultaat), een vroege chatsessie (idem dito) en 2 telefoongesprekken met 2 verschillende medewerksters ga ik over tot het indienen van mijn klacht. In mijn ogen totaal niet klantvriendelijk, wanneer ik als leek een rekening krijg van 123 euro over op de achtergrond uitgevoerde updates. Nota bene krijg ik de volgende dag als 'cadeau' 1000 mb gratis! Dit spant de kroon! De ene dag zonder weten 800 mb die op je telefoon wordt gedownload/geupdate of in ieder geval verbruikt en de volgende dag als 'tegemoetkoming' GRATIS 1000 mb. Voor mij is dit grensoverschrijdend. Te meer omdat ik kennis van de zaak gehad zou hebben ik uiteraard gebruik had gemaakt van de mogelijkheid die simyo bied om 2x5 euro te betalen en op die manier 1000 mb bij te kunnen kopen in het geval ik mijn bundel zou overschrijden. Dit gaat er bij mij niet in en daarom deze klacht. En uiteraard wachten tot mijn contract afloopt en dan overstappen.
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie