.

Beantwoord

Ik kan niet gebruik maken van mijn aansluiting


Afgelopen vrijdag heb ik mijn factuur betaald, maar ik kan nu nog steeds niet gebruik maken van mijn aansluiting.
Bij mijn facturen staat ook dat het bedrag betaald is ?
icon

Beste antwoord door Tiury 24 June 2014, 15:02

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge
Afgelopen vrijdag heb ik mijn factuur betaald, maar ik kan nu nog steeds niet gebruik maken van mijn aansluiting.
Bij mijn facturen staat ook dat het bedrag betaald is ?



Beste

U kunt het beste even simyo bellen (1200) Gratis met mobiel )het kan namelijk altijd zijn dat er ergens iets mis is (Bellen = sneller)

Soms kan het wel eens helpen Telfoon uit zetten en weer aan


Mvg

Alex
Afgelopen vrijdag heb ik mijn factuur betaald, maar ik kan nu nog steeds niet gebruik maken van mijn aansluiting.
Bij mijn facturen staat ook dat het bedrag betaald is ?



Beste

U kunt het beste even simyo bellen (1200) Gratis met mobiel )het kan namelijk altijd zijn dat er ergens iets mis is (Bellen = sneller)

Soms kan het wel eens helpen Telfoon uit zetten en weer aan


Mvg

Alex


Beste Alex, 

Dankje voor het bericht ik krijg niemand te pakken, 
Telefoon aan en uit heb ik ook al geprobeerd, geen succes 
Badge
Beste

Is het via een onafhankelijke bedrijf in handen genomen??
In dit geval even vragen of ze vandaag nog een terug koppeling kunnen doen naar simyo dit helpt meestal wel.
Beste

Is het via een onafhankelijke bedrijf in handen genomen??
In dit geval even vragen of ze vandaag nog een terug koppeling kunnen doen naar simyo dit helpt meestal wel.


Nee het was een tweede aanmaning van Simyo zelf, 
Woensdag binnen gekregen, Vrijdag betaald en dus had wel verwacht om eigenlijk vandaag weer te kunnen bellen maar helaas...

Bedankt voor je hulp ! 
Badge
Dan even naar simyo bellen 1200 hun zullen het nakijken ...
Het geval kan zijn omdat u vrijdag betaald heeft het weekend zit er tussen dus kunt u uitgaan van 2 a 3 werkdagen dat hun het binnen hebben.
Dan zal dit het wel wezen normaal gesproken zodra hun het bedrag hebben dan is de aansluiting direct weer actief.


Niets te danken heb er zelf ook ervaring mee en deel het graag als ik iemand er mee kan helpen


Gr

Alex
Dan even naar simyo bellen 1200 hun zullen het nakijken ...
Het geval kan zijn omdat u vrijdag betaald heeft het weekend zit er tussen dus kunt u uitgaan van 2 a 3 werkdagen dat hun het binnen hebben.
Dan zal dit het wel wezen normaal gesproken zodra hun het bedrag hebben dan is de aansluiting direct weer actief.


Niets te danken heb er zelf ook ervaring mee en deel het graag als ik iemand er mee kan helpen


Gr

Alex


Maar als er bij mijn facturen betaald staat betekent het toch dat ze het binnen hebben gekregen ? 
Badge
Ja dat is inderdaad raar.
Het kan misschien ook zijn dat buiten uw betaling simyo nogmaals het heeft geprobeerd het bedrag te incasseren hij geeft dan aan betaald omdat hun er vanuit gaan dat het lukt.
Maar als het goed is zal dit dan precies goed gaan omdat u de betaling heeft gedaan.
Waarschijnlijk via Ideal ?.

Wat ik u gewoon even adviseer is even naar simyo bellen hun kunnen het u duidelijker uitleggen hun kunnen meteen uw gegevens inzien 😉 tenzei er iemand van de moderators hier zo reageren hun kunnen dit ook namelijk.
Ja dat is inderdaad raar.
Het kan misschien ook zijn dat buiten uw betaling simyo nogmaals het heeft geprobeerd het bedrag te incasseren hij geeft dan aan betaald omdat hun er vanuit gaan dat het lukt.
Maar als het goed is zal dit dan precies goed gaan omdat u de betaling heeft gedaan.
Waarschijnlijk via Ideal ?.

Wat ik u gewoon even adviseer is even naar simyo bellen hun kunnen het u duidelijker uitleggen hun kunnen meteen uw gegevens inzien 😉 tenzei er iemand van de moderators hier zo reageren hun kunnen dit ook namelijk.


Ja via Ideal betaald maar hun zouden uiterlijk juli weer incasseren blijkbaar. Dit was mijn intentie omdat ik nu niet kan bellen, daarom had ik dit topic aan gemaakt. 
Dus hopelijk reageert er iemand !
Badge
Oke nou als jullie dan de zelfde bank hebben dan moet het vanmiddag wel lukken hoop ik 😉..
U kunt wel met uw afgesloten telefoon wel 1200 bellen (Simyo) mocht u dit niet weten..


Ik hoop dat het vandaag weer goed komt en weer kan toevoegen aan de bellende simyo'tjes :D


Mvg

Alex
Ik hoop het haha ja ik wist dat je kon bellen maar zit op het werk daarom, 
Haha komt vast goed ! 

Mvg Dominique
Badge
Haha ja dan gaat het een beetje moeilijk ..
Vandaag zal iemand denk ik wel reageren op deze bericht (Medewerker) en hopelijk zal deze het proberen om u vandaag nog aan te sluiten..

Hoor het graag weer terug als alles werkt :D

Groet

Alex
Ik laat het weten ! 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dominique076, leuk je op het forum te zien!

Wat vervelend dat je was afgesloten zeg 😞 Zoals in de betalingsherinnering staat, kan het tot 3 werkdagen duren voordat een IDEAL betaling is verwerkt. Dit is misschien wel een goed iets om te onthouden voor de volgende keer! Niet prettig in het weekend lijkt me.

Ondertussen hebben we je aansluiting weer automatisch hersteld en ik zie dat je er ook alweer gebruik van hebt gemaakt.

@alex32 Dankjewel voor je tips!

Reageer