Bij mijn facturen staat ook dat het bedrag betaald is ?
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactieAfgelopen vrijdag heb ik mijn factuur betaald, maar ik kan nu nog steeds niet gebruik maken van mijn aansluiting.
Bij mijn facturen staat ook dat het bedrag betaald is ?
Afgelopen vrijdag heb ik mijn factuur betaald, maar ik kan nu nog steeds niet gebruik maken van mijn aansluiting.
Bij mijn facturen staat ook dat het bedrag betaald is ?
Beste
U kunt het beste even simyo bellen (1200) Gratis met mobiel )het kan namelijk altijd zijn dat er ergens iets mis is (Bellen = sneller)
Soms kan het wel eens helpen Telfoon uit zetten en weer aan
Mvg
Alex
Beste
Is het via een onafhankelijke bedrijf in handen genomen??
In dit geval even vragen of ze vandaag nog een terug koppeling kunnen doen naar simyo dit helpt meestal wel.
Dan even naar simyo bellen 1200 hun zullen het nakijken ...
Het geval kan zijn omdat u vrijdag betaald heeft het weekend zit er tussen dus kunt u uitgaan van 2 a 3 werkdagen dat hun het binnen hebben.
Dan zal dit het wel wezen normaal gesproken zodra hun het bedrag hebben dan is de aansluiting direct weer actief.
Niets te danken heb er zelf ook ervaring mee en deel het graag als ik iemand er mee kan helpen
Gr
Alex
Ja dat is inderdaad raar.
Het kan misschien ook zijn dat buiten uw betaling simyo nogmaals het heeft geprobeerd het bedrag te incasseren hij geeft dan aan betaald omdat hun er vanuit gaan dat het lukt.
Maar als het goed is zal dit dan precies goed gaan omdat u de betaling heeft gedaan.
Waarschijnlijk via Ideal ?.
Wat ik u gewoon even adviseer is even naar simyo bellen hun kunnen het u duidelijker uitleggen hun kunnen meteen uw gegevens inzien 😉 tenzei er iemand van de moderators hier zo reageren hun kunnen dit ook namelijk.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.