.

Beantwoord

Ik heb een hele hoge factuur. Waar komt dit door?

  • 26 October 2015
  • 7 reacties
  • 250 Bekeken

Ik heb een abonnement bij jullie voor 3 euro per maand. Nu zie ik dat ik in oktober heel ver buiten m'n bundel ben gegaan. En een hele hoge rekening heb ontvangen. Ik snap er niets van. Kunt u mij dit uitleggen en dit direct stoppen?
Dank Bas Moreu
icon

Beste antwoord door Angela 27 October 2015, 17:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mobasreu,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is nooit leuk om een hoge factuur te ontvangen. Natuurlijk wil ik dit aan je uitleggen.

In het systeem zie ik terug dat je voor de huidige maand inderdaad al ver buiten je belbundel bent gegaan. Daarnaast zie ik voor september een hele hoge factuur staan. De factuur van augustus was ook niet laag. Dit heeft te maken met het versturen van erg veel smsberichten.

Via Mijn Simyo kun je jouw factuur bekijken. Hier zie je ook een specificatie van het aantal sms'jes en naar welk nummer deze verstuurd zijn. Ik kan dit niet stoppen voor je. De enige manier om deze kosten te stoppen, is door te stoppen met sms'en. Komt dit je bekend voor? Ben je veel aan het sms'en?

Laat je nog even weten of je de specificatie hebt kunnen vinden?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

klopt ik heb het ook gezien. Dit is een sim only abonnement voor m'n zoontje van 12 en hij heeft inderdaad erg veel smsjes gestuurd.
Kwamen wij als ouders net achter. Als ouders vinden wij opvoedkundig dat hij daar zelf een groot deel van moet betalen. Nu is onze vraag aan jullie kunnen jullie een stukje coullance willen tonen en een stuk van de hoge facturen kwijtschelden?
Dank voor jullie begrip.
Bas Moreu - Een zorgzame vader
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mobasreu,

Als ouders vinden wij opvoedkundig dat hij daar zelf een groot deel van moet betalen

Daar ben ik het op zich wel mee eens, Bas. Maar het kan té gek, natuurlijk.

Ik heb onze financiële afdeling gevraagd wat wij (bij hoge uitzondering) kunnen betekenen hierin. Wanner ik daar een terugkoppeling op heb, laat ik het weten.
Super dank jullie wel.
Ik wacht jullie reactie even af (voordat ik m'n zoontje inlicht.)

Goed weekend
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mobasreu,

We hebben het overlegd met onze collega's van finance. Ik mag aanbieden om de helft van de verbruikskosten voor sms'en te vergoeden. Dit mag ik doen voor de factuur van september en de factuur van oktober (deze komt eind deze maand pas online te staan).

Ik hoor graag of je tevreden bent met deze tegemoetkoming.
Hoi, super dank je wel. Elke tegemoetkoming is super. Het is immers 'onze' eigen schuld.
Wat moet ik doen met de factuur voor september? Ik heb namelijk de betaling even tegen gehouden?

Groeten,
Bas Moreu
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mobasreu,

Graag gedaan 🙂 Fijn om te horen dat je tevreden bent met de tegemoetkoming. Op de factuur van oktober ga ik de vergoeding meteen toepassen. Deze komt later deze maand online te staan. Je ziet de vergoeding daarop staan.

Goed dat je aangeeft al gestorneerd te hebben. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega's van finance je een iDEAL link gaan sturen met het aangepast bedrag. Je ontvangt deze link deze week via je e-mail.

Heb je nog vragen?

Reageer