.

Beantwoord

Ik had hoge kosten. Hoe voorkom ik dat?

  • 16 March 2015
  • 4 reacties
  • 673 Bekeken

verleden maand had ik hoge kosten ivm internetgebruik; hoe kan ik dit voorkomen?
icon

Beste antwoord door Ernst 17 March 2015, 16:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Roos,

Welkom op het Simyo Forum.

Je kan misschien je bundel verhogen voor de 25ste van de maand. Dan Gaat het de eerste van de maand in.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi RoosDael, welkom op ons forum :)

Ik heb jouw topic even in het subforum Factuur gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.

Waar heb jij gezien dat je hoge kosten hebt gehad in verband met internetgebruik? Ik kan dat in jouw gegevens namelijk helemaal niet terugvinden.
Het is natuurlijk altijd handig om onze blogposts Nooit meer over je mobiele datalimiet heen en Krijg inzicht in het datagebruik van je apps te lezen. Voorkomen is beter dan genezen, nietwaar?

Eerlijk gezegd denk ik dat je op dit moment meer hebt aan dit filmpje waarin ik meer uitleg over je eerste factuur.

Is het zo duidelijk voor je, RoosDael?


maikel.twinnie, dank je voor het meedenken!
Badge
Overstappen naar Simpel ,heb je 5 GB voor 10 euro. Woord je niet op kosten gezet waar je niet om vraagt
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Reineke,

Overstappen naar Simpel ,heb je 5 GB voor 10 euro. Woord je niet op kosten gezet waar je niet om vraagt

Dat is een optie inderdaad. Je bent immers vrij om te kiezen voor welk abonnement, klantenservice en gebruiksvoorwaarden je kiest.

Groetjes,
Thomas

Reageer