-
-
Startend Simyaan
-
4 reacties
Sinds enkele maanden heeft mijn zoon een mobiel, we hebben een klein abonnement via simyo. Hem op het hart gedrukt dat de mb's alleen voor noodgevallen zijn. Dit is tot vandaag goed gegaan. Deze ochtend ontving ik echter een mailtje, het nr is geblokkeerd vanwege hoogverbruik. Een check op mijnsimyo gaf ons de schrik van ons leven, de rekening van september is 105 euro en voor oktober zelfs bijna 250 euro. In september is er een keer in de avond heel veel internet gebruikt en gisteren en vannacht ook, tussen 21u en 3.30u. Dit kan mijn zoon niet zelf geweest zijn, de telefoon ligt s avonds en s nachts beneden, de WiFi heeft ook al die tijd gewoon aangestaan, dus we snappen er niks van. telefoon zelf geeft aan dat het andriodbesturingssysteem vanalles gedaan heeft. Ik dacht dat ik een dataplafond had aangezet bij het afsluiten van het abonnement, dit blijkt nu alleen n sms'je met een waarschuwing te zijn..
Het is nooit onze bedoeling geweest om zoveel te verbruiken..waarschijnlijk is er iets niet goed ingesteld op de telefoon, maar zoveel? Hier op t forum kom ik verschillende keren hetzelfde verhaal tegen bij simyoklanten, ..zelf heb ik ook een Androidtelefoon ( andere aanbieder) en zoiets is mij in 10 jaar nog nooit gebeurd..we zijn redelijk in paniek en hopen dat simyo hier een verklaring voor heeft en een oplossing (de telefoon staat uit totdat we weten wat er aan de hand is..) help!