.

Beantwoord

Hoge buitenbundelkosten, waarom heb ik geen bericht gehad?

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb afgelopen maand buiten mijn bundel gebeld en daardoor hoge extra kosten. Dit zie ik echter nu pas terug op mijn factuur; ik heb nooit bericht gehad dat ik over mijn bundel zou zijn gegaan. Een vervelende verrassing, dus. Normaal gesproken zou ik toch voortijdig een melding moeten krijgen? Hoe zit dit precies?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 January 2019, 12:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je krijg een melding per SMS als je 80% en 100% van je databundel hebt gebruikt. Dit zijn de enige waarschuwingen. Voor bel/sms-bundel zijn deze meldingen er bijvoorbeeld niet.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jivis,

Wat zonde dat er kosten buiten je bundel gemaakt zijn! Zoals Groentjuh al aangaf is er inderdaad geen waarschuwingsbericht voor je belminuten. Je kunt deze namelijk gemakkelijk bijhouden op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app. Bij data komt het weleens voor dat er op de achtergrond internetverbruik is zonder dat je dit door hebt. Daarom waarschuwen we hiervoor per sms. Bellen doe je altijd actief en is dus gemakkelijk zelf in de gaten te houden.

Groetjes,

Kevin

Reageer