.

Beantwoord

Hoe voer ik een proefbetaling uit?

  • 16 December 2015
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Hoe moet ik een proefbetaling uitvoeren?
icon

Beste antwoord door Tiury 17 December 2015, 12:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Typen in alleen hoofdletters word doorgaans gezien als schreeuwen.

Kun je tevens iets duidelijker zijn in je vraagstelling? Wil je automatische incasso activeren? Doorgaans gaat dit via je Mijn Simyo. Je krijgt dan het verzoek via ideal 1 cent te betalen om dit dan te activeren.
Hallo, ik wil inderdaad die 1 cent overmaken om te activeren, maar dat lukt niet.
met vr gr
arie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi AJDEZ, welkom op het Simyo forum :)

Allereerst heb ik de vrijheid genomen om jouw topic naam en vraag aangepast, gezien het gebruik van hoofdletters 🙂. Hierdoor wordt een topic niet sneller beantwoord door een moderator, want we werken van oud naar nieuw.

Dan help ik je nu graag met je vraag, net als dat Raytje al aan het doen was 🙂. We hebben hier zojuist getest of het lukt om de proefbetaling te doen via iDeal. Dit ging probleemloos, dus ik ben heel benieuwd bij welke stap jij niet verder komt om je rekening te activeren. Zou je dat ons kunnen laten weten?

Daarnaast kun je altijd nog hetzelfde proberen te doen, maar dan met een andere internetbrowser. Of heb je dat al getest?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje 🙂
Hallo, hiermede wil ik u meedelen dat het probleem opgelost is, iedereen dank
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AJDEZ,

Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost 😳 Dankjewel dat je dit aan ons laat weten.

Als je nog een vraag hebt, laat je het dan weten?

Reageer