Ineens ontvang ik zaterdag een mailtje van Simyo, uw nummer is geblokkeerd in verband met een hoog verbruik. Dan toch maar eens voor het eerst inloggen bij Simyo. We zijn ons werkelijk rot geschrokken, en dan druk ik het nog voorzichtig uit.
Zaterdag ben ik met haar naar een handbalwedstrjd gefietst en daar gekeken en toen weer terug en precies in die tijd van 19.20 tot 20.56 heeft ze 1440mb gebruikt..... 230,96 in anderhalf uur! Ik heb naast haar gezeten en kan bevestigen dat de telefoon niet uit haar zak is geweest voor gebruik (de wedstrijd was te spannend)
Nuu hebben we de rekening wat verder uitgeplozen en nu blijkt dat ook de 2 weken voorafgaand op de meest vreemde momenten in korte tijd megaporties aan mb's worden gebruikt, tijdens de les op school bijvoorbeeld. De afgelopen 2 weken in maart hebben gezorgd voor een nota van 418,88 alleen voor internetgebruik!
Heb net gebeld met Simyo, en wat zegt de mevrouw aan de lijn,....tja, een dergelijk verbruik kan echt wel. Als ik dan vraag waaraan het weglekt geeft ze aan dat niet te kunnen vertellen, maar dat filmpjes downloaden wel veel mb's kosten. Als ik het verbruik wilde controleren dan kon ik dat zien op de telefoon...zo gezegd zo gedaan.... wat staat er op de telefoon...verbruik van 9-31 maart...34,68mb. Zie wel, ik wist dat ik mijn dochter wel kon vertrouwen. Maar ik begin nu wel te twijfelen aan Simyo, zeker gezien de reactie van de dame aan de telefoon.
Ik heb nu internet uitgeschakeld op de site bij Simyo...het nummer is trouwens geblokkeerd...eerst moet de helft van de factuur worden betaald.... maar ik zou graag zien dat Simyo dit probleem voor ons oplost.
Beste antwoord door Ali
Bekijk originele reactie