.

Beantwoord

Hoe kan mijn factuur hoger zijn dan afgesproken?

  • 29 November 2015
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Badge
Ik heb nog een 'oud' abonnement Flexibel van € 14,98 (120 min/sms voor € 4,99 en 1024 MB € 9,99). Echter wanneer ik nu mijn geschiedenis controleer bij mijn Simyo facturen en verbruik overzichten zie ik dat er elke maand een bedrag van € 21,98 (Internetbundel vaak € 16,99 en Simyo Weinig € 5,99) als abonnementskosten wordt afgeschreven. Dit houdt in dat ik per maand een bedrag van € 7,00 teveel betaal! Ik wil u hierbij vriendelijk verzoeken dit te controleren. In afwachting van uw reactie.
icon

Beste antwoord door Angela 30 November 2015, 21:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marieke273,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over jouw facturen.

Jij hebt een korting op jouw internetbundel gehad en op jouw belbundel. De korting op de belbundel loopt nog steeds. De korting van de databundel was 1 jaar geldig. Deze is in 2013 al verlopen. Dit is al even. Om deze reden betaal je meer voor je databundel vanaf dat moment. Het spijt me dat dit niet duidelijk geweest is op het moment van afsluiten.

Maakt dit het een en ander duidelijker? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groetjes,
Angela

Reageer