.

Beantwoord

Geblokkeerd en nu kan ik geen TAN codes ontvangen om betaling te doen. Hoe lossen we dit op?

  • 21 July 2015
  • 5 reacties
  • 1193 Bekeken

Badge
Wil factuur 31184918 á €30,99 betalen maar dat gaat nu niet omdat ik geen TAN codes kan ontvangen, noch door ING gebeld kan worden om TAN codes te ontvangen. Graag een oplossing voor deze ongemakkelijke positie waar u mij in zet door vroegtijdig een volledige blokkade op te leggen.
icon

Beste antwoord door ishtvan 21 July 2015, 13:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Kun je niet met 1200 bellen? Het gratis telefoonnummer van de klantenservice vanaf je mobiel? Hier kan het namelijk een dag duren voor je antwoord krijgt en ik vermoed dat je een snelle oplossing wilt :)

Of via een niet Simyo aansluiting met: 0900-8090 (35 cent per gesprek)
Badge
Ik zal 1200 proberen. Dank je voor de tip Raytje.
Badge
Ik heb inmiddels een TAN code kunnen ontvangen.
De betaling is verricht.
Deze topic kan worden gesloten.
Dank.
Reputatie 7
Badge +9
Als je de ING app gebruikt heb je helemaal geen TAN codes nodig.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ishtvan,

Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Het is wel vreemd dat je aangeeft dat je geen TAN codes kon ontvangen, want je aansluiting is maar eenzijdig geblokkeerd. Dat betekend dat je gewoon gesprekken of sms'jes kunt ontvangen.

Kan het zijn dat je TAN codes misschien waren vertraagd?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie hulp Raytje en Scotsman!

(Ohja, Scotsman, voor het instellen van de mobiele App ook noodzakelijk om TAN codes te kunnen ontvangen mocht de klant dat nog niet hebben gedaan.)

Reageer