.

Beantwoord

Factuur april nog niet betaald.

  • 27 May 2014
  • 5 reacties
  • 448 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Beste Simyo,

Ik zie dat dit onderwerp al vaker besproken is, toch wil ik wel mijn probleem aan jullie voorleggen. Het is bijna juni maar ik zie dat mijn factuur van april nog open staat. Ik heb geen herinnering mail ontvangen voor telaat betalen. Is het normaal dat het zo lang duurt om het abonnement te incasseren? Ik zou het namelijk jammer vinden als mijn contract zomaar ineens afgesloten zou worden.

Met vriendelijke groet,
Alex
icon

Beste antwoord door Ernst 28 May 2014, 14:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi alexnero, welkom op het Simyo forum!

Jouw factuur van april bevat je verbruikskosten van april en de abonnementskosten van mei.
Omdat we de verbruikskosten van april niet vóór mei kunnen incasseren, gebeurt dit altijd in mei. En dan altijd zo rond de 27e/28e.
En dat is elk moment dus.
Er is niet aan de hand, je bent niet te laat en wij zijn ook niet laat met incasseren 🙂
Reputatie 1
Badge +2
Hallo Ernst,

Bedankt voor je antwoord. Ben weer gerustgesteld :o

Groetjes,
Alex
Reputatie 2
Badge +6
Hoi alexnero,

Gelukkig heeft Ernst je weer op je gemak gesteld 🙂 Het ziet ernaar uit dat de factuur van inmiddels is afgeschreven. Je kunt onthouden dat op de 3e donderdag van de maand de factuur online komt, op de 4e donderdag van de maand wordt het afgeschreven.

Is het zo helemaal duidelijk? 🙂
Reputatie 1
Badge +2
Ik zag inderdaad dat het afgeschreven was. Het is me helemaal duidelijk, bedankt.

Groetjes,
Alex
Reputatie 5
Badge +11
Ik zag inderdaad dat het afgeschreven was. Het is me helemaal duidelijk, bedankt.

Groetjes,
Alex


You're most welcome 😮

Reageer