.

Beantwoord

Eindfactuur klopt niet, hoe wordt dit opgelost?

  • 29 November 2015
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik ben 5 oktober overgestapt van Simyo naar Vodafone. Echter zijn de abonnementskosten voor de hele maand oktober wel in rekening gebracht. Ik was er van uitgegaan dat dit in november terugbetaald zou worden, maar dat lijkt niet het geval. De factuur van november bedraagt €0,-
Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Naomi 30 November 2015, 17:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Wessel12, welkom op het Simyo forum!

Erg jammer dat je bent overgestapt 😞 Sorry voor het ongemak. De abonnementskosten na 5 oktober hoef je niet te betalen. Ik ga ervoor zorgen dat het wordt terugbetaald. Je ontvangt de kosten binnen drie weken terug.

Heb je nog vragen?
Bedankt voor je reactie Naomi. Ik wacht het af.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wessel12,

Graag gedaan namens Naomi 🙂 Zij zal het helemaal in orde maken voor je. Geef je ons een heads up zodra je het bedrag weer op jouw rekening hebt staan? Bedankt alvast!

Groetjes,
Angela

Reageer