Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

De factuur is niet duidelijk voor mij

  • 28 januari 2014
  • 15 reacties
  • 780 Bekeken

Badge
Ik heb zojuist de factuur van december ontvangen en jullie geven aan dat ik 9,58 buiten mijn bundel moet betalen, terwijl verbruik 86 X bellen en 109 sms staat, dit geeft een totaal van 195minuten. Ik heb een bundel van 200 minuten. Dus mijn vraag is, hoe kan dit? Jullie facturen zijn erg vaag
icon

Beste antwoord door Natascha 29 januari 2014, 10:13

Ik heb zojuist de factuur van december ontvangen en jullie geven aan dat ik 9,58 buiten mijn bundel moet betalen, terwijl verbruik 86 X bellen en 109 sms staat, dit geeft een totaal van 195minuten. Ik heb een bundel van 200 minuten. Dus mijn vraag is, hoe kan dit? Jullie facturen zijn erg vaag



Hoi JanetA,



Het aantal dat je ziet staan op de specificatie van je factuur is het aantal keer dat je hebt gebeld of een sms hebt gestuurd.

In dit aantal staat niet vermeld of je buiten je bundel hebt gebeld of sms'jes hebt verstuurd. Om te zien op welke dag je buiten de bundel bent gaan bellen of bent gaan sms'en dien je de specificatie van je verbruikskosten te bekijken. Alle gesprekken bij Simyo worden naar boven afgerond en 1 sms staat gelijk aan 1 belminuut.
Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Wanneer ben je bij Simyo gekomen? Als je in de maand december 2013 bij Simyo bent gekomen dan is/zijn je bundel(s) naar evenredigheid verdeeld over de resterende maand. Vanaf 01-01-2014 staat/staan de volledigde bundel(s) ter beschikking.
Badge +6
Ik heb zojuist de factuur van december ontvangen en jullie geven aan dat ik 9,58 buiten mijn bundel moet betalen, terwijl verbruik 86 X bellen en 109 sms staat, dit geeft een totaal van 195minuten. Ik heb een bundel van 200 minuten. Dus mijn vraag is, hoe kan dit? Jullie facturen zijn erg vaag

Hoi JanetA,

Het aantal dat je ziet staan op de specificatie van je factuur is het aantal keer dat je hebt gebeld of een sms hebt gestuurd.
In dit aantal staat niet vermeld of je buiten je bundel hebt gebeld of sms'jes hebt verstuurd. Om te zien op welke dag je buiten de bundel bent gaan bellen of bent gaan sms'en dien je de specificatie van je verbruikskosten te bekijken. Alle gesprekken bij Simyo worden naar boven afgerond en 1 sms staat gelijk aan 1 belminuut.
Hoi JanetA,

Hier mijn zelfde probleem met misleidende aantal belminuten.

https://forum.simyo.nl/factuur-65/aantal-belminuten-misleidend-16748/

Symio geeft een getal aan in hun grafiek wat totaal niet overeenkomt met werkelijk gebelde belminuten

Overigens nog steeds niet beantwoord door een moderator.....

mvg
Nizzle
Ik vind de factuur inderdaad ook heel verrassend. Er is wel een aparte categorie voor "bellen naar Simyo klanten" maar volgens een antwoord hier op het Forum is het iets uit een heel ver verleden dat bellen tussen Simyo klanten onderling gratis was. Laat dat nou de reden zijn geweest dat ik hier voor mijn gezin terecht gekomen ben. Gek dus dat dit "ooit misschien zo was" maar dat op de factuur nog steeds een aparte categorie staat.

En ook vind ik het heel vreemd dat bellen naar de voicemail (1233) geld kost. En dat ik op de factuur van mijn zoon een heleboel gesprekken met zijn eigen nummer zie?! Een SMSje naar jezelf zou nog kunnen maar een gesprek met jezelf lijkt me onmogelijk.

Het begint een beetje achteruit te gaan bij Simyo de laatste tijd, ik hoop niet dat dat een trend is.
Ik heb zojuist de factuur van december ontvangen en jullie geven aan dat ik 9,58 buiten mijn bundel moet betalen, terwijl verbruik 86 X bellen en 109 sms staat, dit geeft een totaal van 195minuten. Ik heb een bundel van 200 minuten. Dus mijn vraag is, hoe kan dit? Jullie facturen zijn erg vaag

Hoi JanetA,

Het aantal dat je ziet staan op de specificatie van je factuur is het aantal keer dat je hebt gebeld of een sms hebt gestuurd.
In dit aantal staat niet vermeld of je buiten je bundel hebt gebeld of sms'jes hebt verstuurd. Om te zien op welke dag je buiten de bundel bent gaan bellen of bent gaan sms'en dien je de specificatie van je verbruikskosten te bekijken. Alle gesprekken bij Simyo worden naar boven afgerond en 1 sms staat gelijk aan 1 belminuut.


En dat is dus zeer misleidend!! Het aantal belminuten dat getoond wordt in de grafiek komt totaal niet overeen met de (afgeronde) belminuten die in de specificatie staan. 

Hierdoor wordt de indruk gewekt dat men nog binnen de bundel zit.

Wil men eerlijk en transparant zijn bij Simyo dan tonen jullie de afgeronde belminuten in de grafiek en niet de totale opgetelde beltijd (een gegeven wat volstrekt nutteloos is voor de gebruiker)

Hierover heb ik al een bericht geplaatst en, ondanks dat moderators wel op ander berichten reageren, wordt er op die van mij niet gereageerd

https://forum.simyo.nl/factuur-65/aantal-belminuten-misleidend-16748/
Badge
Beste Natasja,
Dat vind ik ronduit belachelijk, want dan kan ik als gebruiker nooit mijn verbruik goed in de gaten houden.
Jullie dienen dan in het grafiek wel de daadwerkelijke gebruikte sms en belminuten verbruik te registeren, anders is het einde zoek voor de gebruiker.
Hoe gaan jullie dit oplossen?
Als dit zo blijft, zal ik zeker naar een andere provider overstappen...dit is gewoon misleidend en niet eerlijk tegenover jullie klanten.
Badge
Ben het helemaal met je eens hoor...erg misleidend en niet controleerbaar voor de gebruiker.
Als simyo hier niets aan doet, ga ik zeker overstappen. Als je zo je geld moet verdienen, met het voor de gek houden van mensen...hoeft het van mij niet meer
Badge +8
Hoi JanetA,

Hier mijn zelfde probleem met misleidende aantal belminuten.

https://forum.simyo.nl/factuur-65/aantal-belminuten-misleidend-16748/
Symio geeft een getal aan in hun grafiek wat totaal niet overeenkomt met werkelijk gebelde belminuten

Overigens nog steeds niet beantwoord door een moderator.....

mvg
Nizzle



Hoi Nizzle2,

Ik zie dat er inmiddels geantwoord is op jouw eigen topic, en ik heb ook nog gereageerd op jouw reactie daarna.
Met de eerste reactie is iemand best lang bezig geweest. Misschien dat je daarom idee kreeg dat jij niet werd beantwoord en anderen wel, maar we geven iedereen een reactie. :)

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik vind de factuur inderdaad ook heel verrassend. Er is wel een aparte categorie voor "bellen naar Simyo klanten" maar volgens een antwoord hier op het Forum is het iets uit een heel ver verleden dat bellen tussen Simyo klanten onderling gratis was. Laat dat nou de reden zijn geweest dat ik hier voor mijn gezin terecht gekomen ben. Gek dus dat dit "ooit misschien zo was" maar dat op de factuur nog steeds een aparte categorie staat.

En ook vind ik het heel vreemd dat bellen naar de voicemail (1233) geld kost. En dat ik op de factuur van mijn zoon een heleboel gesprekken met zijn eigen nummer zie?! Een SMSje naar jezelf zou nog kunnen maar een gesprek met jezelf lijkt me onmogelijk.

Het begint een beetje achteruit te gaan bij Simyo de laatste tijd, ik hoop niet dat dat een trend is.


Hoi rednose,

Dat is jammer dat je onder de veronderstelling was dat bellen naar Simyo klanten gratis was. Dit haalde je van een factuur, en toen heb je de rest van het gezin ook aangemeld? Dat ga ik dan doorgeven dat dat zo kan overkomen. Dat is niet de bedoeling. Bij de tarieven of bij het bestellen staat dit ook nergens vermeld. Die gesprekken zijn anders gecategoriseerd omdat ze ooit dus wel anders berekend werden. Daardoor worden ze anders doorgegeven door het netwerk, en komen ze in een aparte categorie. Wie weet gaan we er ooit wel weer wat mee doen. Nu kun je voordeel halen uit mensen aanmelden die je kent met de Vriendendeal.
Misschien dat jullie daar wat aan kunnen hebben in de toekomst :)

Bellen naar de Voicemail gaat inderdaad gewoon van je bundel. Naar de gesprekken van je zoon met zijn eigen nummer wil ik graag kijken. Heeft hij misschien een doorschakeling naar zijn toestel ingesteld? Dan staan die doorgeschakelde gesprekken als gesprekken naar zijn eigen nummer vermeld. Als je me het nummer van je zoon in privébericht stuurt, kan ik de factuur bekijken.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Beste Natasja,
Dat vind ik ronduit belachelijk, want dan kan ik als gebruiker nooit mijn verbruik goed in de gaten houden.
Jullie dienen dan in het grafiek wel de daadwerkelijke gebruikte sms en belminuten verbruik te registeren, anders is het einde zoek voor de gebruiker.
Hoe gaan jullie dit oplossen?
Als dit zo blijft, zal ik zeker naar een andere provider overstappen...dit is gewoon misleidend en niet eerlijk tegenover jullie klanten.


Hoi JanetA,

Die grafieken staan er pas als de maand voorbij is.
Ik ben het met je eens dat het niet heel handig is dat dat de absolute gesprekstijd is, maar tijdens de maand kun je daar echt niet door misleid worden. Dan staat er namelijk op je Overzichtspagina precies wat je nog kunt verbruiken, en is die grafiek nog niet ingevuld voor de maand waar je in zit.
Met de Mijn Simyo app en Mijn Simyo website kun je je verbruik precies in de gaten houden. Datum en tijd van laatste update staan eronder.
We houden je echt niet voor de gek. :)

Groetjes, Charlene
Badge
Waarom wordt er vanuit simyo niet gereageerd op mijn vraag, dit is toch mijn topic?
Hoe gaan jullie dit oppakken Simyo?
Badge
Hoi JanetA,

Die grafieken staan er pas als de maand voorbij is.
Ik ben het met je eens dat het niet heel handig is dat dat de absolute gesprekstijd is, maar tijdens de maand kun je daar echt niet door misleid worden. Dan staat er namelijk op je Overzichtspagina precies wat je nog kunt verbruiken, en is die grafiek nog niet ingevuld voor de maand waar je in zit.
Met de Mijn Simyo app en Mijn Simyo website kun je je verbruik precies in de gaten houden. Datum en tijd van laatste update staan eronder.
We houden je echt niet voor de gek.

Groetjes, Charlene


Hoi Charlene,
Nu ben ik je even kwijt, snap niet wat je bedoelt.
Want ik kijk altijd tussentijds naar mijn verbruik... En het is nu toch misgegaan.
In het verbruik zetten jullie nog steeds niet de werkelijke gebruikte gebelde minuten, dus heeft het geen effect. Want jullie registeren namelijk in dit overzicht niet de daadwerkelijke gesprekstijd. Zodra ik zie dat ik bijv. Nog 32 minuten heb, dan ga ik ervan uit dat het ook daadwerkelijk 32 minuten zijn... Maar schijn bedriegt...want jullie verwerken de daadwerkelijke gesprekstijd pas nadat de maand is afgelopen, dus klopt het door jullie getoonde minuten niet. Hoe gaan jullie dit oplossen?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi JanetA,

Op het moment dat je inlogt op Mijn Simyo zie je direct staan hoeveel belminuten en mb's je nog over hebt tot het einde van de maand. Hier staat een datum en een tijd bij tot wanneer de gegevens zijn bijgewerkt. Je kan er dus vanuit gaan dat deze gegevens altijd kloppen. De getoonde resterende minuten op het overzicht zijn dus wel de afgeronde minuten. Aan het eind van de maand worden alle gesprekken afgerond en zie je op de factuur dus staan wat de afgeronde belminuten zijn.

Scrol je naar beneden op de overzichtspagina, dan zie je staan hoeveel netto gesprekstijd er is geweest. Kijk je bijvoorbeeld onder de tab Verbruik, dan kun je al je specificaties controleren van de maand waar we inzitten. Als de factuur gesloten is, kun je die inzien onder de tab Facturen. Hier kun je ook precies zien naar wie je hebt gebeld, wanneer en hoe lang dat was.
Badge
Ik blijf jullie uitleg erg onduidelijk vinden. Want de een meld dat er tussentijds wel de afgeronde minuten geregistreerd staan en de ander zegt dat dit pas gebeurt als de maand voorbij is. Ik kijk altijd tussentijds en zie dan dat ik nog ruim voldoende minuten heb... Hoe kan het dan dat ik aan het eind van de maand een verrassende factuur krijg? Naar mijn idee doen jullie achteraf pas de minuten afronden, waardoor het voor de gebruiker niet overzichtelijk is en we aan het eind van maand een te hoge rekening krijgen. Terwijl als jullie de minuten direct afronden en dit in het verbruik ook vermelden, dit eerlijker en duidelijker is voor de gebruiker
Badge +8
Ik blijf jullie uitleg erg onduidelijk vinden. Want de een meld dat er tussentijds wel de afgeronde minuten geregistreerd staan en de ander zegt dat dit pas gebeurt als de maand voorbij is. Ik kijk altijd tussentijds en zie dan dat ik nog ruim voldoende minuten heb... Hoe kan het dan dat ik aan het eind van de maand een verrassende factuur krijg? Naar mijn idee doen jullie achteraf pas de minuten afronden, waardoor het voor de gebruiker niet overzichtelijk is en we aan het eind van maand een te hoge rekening krijgen. Terwijl als jullie de minuten direct afronden en dit in het verbruik ook vermelden, dit eerlijker en duidelijker is voor de gebruiker

Hoi JanetA,

Heb je liever dat we je even bellen hierover?
Dries bedoelt echt precies hetzelfde als ik. Als jij 32 minuten ziet staan, dan heb je nog 32 minuten. Bel je dan bijvoorbeeld 1,5 minuut dan, dan gaan er 2 eenheden (afgerond) vanaf dus zie jij nog 30 staan.
De grafiek, waar jij over viel, staat er pas als de maand is afgelopen. Daar kun je dus niet door misleid worden.
Er is dus echt niks geks aan de hand. :)

Mocht jij nou ervaren dat er tijdens de maand staat dat je nog genoeg hebt, en dan aan het eind moet je toch buiten bundel kosten betalen, dan kan dat ook te maken hebben met bijvoorbeeld servicenummers of buitenland kosten. Die worden altijd buiten de bundel gerekend.

Ik wil je graag even bellen, als je dat prettiger vindt, om alles nog eens uit te leggen.
Groetjes,
Charlene

Reageer