.

Beantwoord

Mijn zoon kan zijn internetbundel niet gebruiken. Krijgt hij dit bedrag retour?

  • 25 May 2017
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Mijn zoon van 14 jaar heeft voor het weekend een databundel van 1000 MB aangeschaft om het weekend te kunnen internetten. Nu blijkt na aankoop en besteding van 10 euro dat zijn SIM-kaart daar helemaal niet geschikt voor is. Dat is pech. Eerst maar een vervangende SIM-kaart voor 5 euro aangeschaft, maar helaas is de databundel de spreekwoordelijke 'mosterd na de maaltijd'. Kan hij het bedrag van 10 euro terug ontvangen?
Bedankt alvast voor de reactie.
Douwe
icon

Beste antwoord door Samantha 29 May 2017, 12:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik neem aan dat we het hier hebben over 1000 MB internet bij een prepaid aansluiting.

Waarom zou de simkaart niet geschikt zijn? IK vermoed eerder dat het een foute instelling is of dat erg geen gewoon beltegoed is. Zonder beltegoed kan er namelijk geen gebruik worden gemaakt van de internet bundel.
Dank Ray voor je reactie. Ja, het gaat om 1000MB bij prepaid aansluiting.
Er is voldoende beltegoed, instellingen zijn allemaal nagekeken, toestel gecheckt met een andere SIM-kaart (en daar ligt het niet aan)... het kan alleen aan de SIM kaart zijn....
Welke instellingen heb je precies nagekeken? Staat het internet aan op de MijnSimyo?
Sim ook gecheckt in een andere telefoon?

APN correct ingesteld? https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp
Badge +7
Hoi Rosco,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je zoon geen gebruik kon maken van zijn internetbundel. Ik zie dat de instellingen van zijn simkaart juist staan, daar ligt het niet aan. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de storing bij Prepaid internet die we vorige week hadden. Hierdoor kon een aantal Prepaid klanten geen gebruik maken van internet. Zo te zien is dit bij je zoon ook het geval.

Ik heb daarom aan onze technische afdeling gevraagd of ze de internetinstellingen van de Prepaid van je zoon ook weer goed kunnen zetten na de storing. Zodra ze dit hebben gedaan, kan hij weer internetten. Ik laat het je weten zodra ze dit hebben gedaan.

Zijn bundel is geldig tot en met 23-6-2017. De dagen die hij straks niet heeft kunnen internetten, worden vergoed. Ga je hiermee akkoord?

Groetjes.
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer