.

Beantwoord

Geblokkeerd wegens hoogverbruik

  • 14 July 2013
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Ik heb sinds enige tijd een Simyo abonnement, maar kan momenteel niet bellen en smsen.
Alle facturen zijn netjes op tijd betaald.

Kunnen jullie dit oplossen?
Alvast dank voor de genomen moeite.

Nina
icon

Beste antwoord door Natascha 15 July 2013, 11:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Goedemorgen,

Ik heb sinds enige tijd een Simyo abonnement, maar kan momenteel niet bellen en smsen.
Alle facturen zijn netjes op tijd betaald.

Kunnen jullie dit oplossen?
Alvast dank voor de genomen moeite.

Nina


Hoi Nina d.

Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van je aansluiting in het buitenland.
Het verbruik is verwerkt en je hebt het bedrag van €75,- per 24 uur overschreden. Dat is de reden dat je aansluiting tweezijdig is afgesloten. In dit topic lees je meer over hoogverbruik. Ik stuur je nog een e-mail met meer informatie.

Reageer