Skip to main content

.

Ik ben paar dagen in België en Frankrijk geweest.

De verbinding en bereik is zeer slecht 

(H+ of E)

Ik heb andere providers gehad ( ook met dit toestel A52s 5G) en had altijd prima internet en de Iphone 14 van mijn vrouw.

Dit is voor mij een reden om niet meer te verlengen 

Telefoon uitgezet, APN nagekeken maar niet hielp.

Het ligt gewoon aan Simyo zelf wat voor contracten ze afsluiten, je bent dan 2 of 3 keus op het netwerk in het buitenland.

Dit nooit meer.

Hi @Jam007,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen goed bereik had in het buitenland!

Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met daarin tips wat je het beste kunt doen als je verbinding niet goed werkt in het buitenland. Ik begrijp dat je momenteel niet meer in het buitenland bent, op deze manier is het lastig om uit te zoeken welke handeling precies de oplossing zou zijn.

Mocht je weer in het buitenland zijn dan raad ik aan om deze tips te volgen in de toekomst. Mocht dit niet hebben geholpen dan kun je gerust contact opnemen met ons. Wij kunnen dan een reset uitvoeren zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Dit wilt vaak ook helpen. 

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb de topic gelezen,maar dat zijn handelingen die al paar keer heb uitgevoerd.

Ik weet echt wel wat ik moet doen ,het netwerk is gewoon slecht. Je bent gewoon 2e of 3e keus op het netwerk.

Wij waren met 3 personen en hadden alle drie het zelfde probleem. Het ligt dus ook niet aan de simkaarten.

Simyo koop netwerk capiciteit op maar niet eerste keus. Je snelheid word gewoon  afgeknepen.

Gr.

 

 

 


Eerste keuze of niet ik heb toch echt een andere ervaring al jaren nooit problemen ondervonden in zowel België Frankrijk Luxemburg en Duitsland.
 


Hoi @Jam007,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te lezen dat je geen goed bereik hebt in het buitenland.

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met onze klantenservice. Één van mijn collega's heeft een reset voor je uitgevoerd. Hopelijk heeft dit verbetering opgeleverd. Je kunt dit echter pas uittesten zodra je weer in het buitenland bent. Wij horen dan graag van je of de reset heeft geholpen.

Super fijn om te horen dat het al jarenlang goed gaat bij jou, @Ron H! Bedankt voor je reactie. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer