.

Beantwoord

Wanneer komt buitenland in je simyobundel?

  • 25 February 2017
  • 5 reacties
  • 412 Bekeken

Ik ben benieuwd wanneer buitenland in mijn Simyobundel bundel komt, omdat er al providers zijn die dit al wel hebben.
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Ray 25 February 2017, 17:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey,

dit is niet precies duidelijk maar waarschijnlijk medio 2017 dat betekent dus rond juni/juli die richting zouden er nieuwe regels moeten komen bij Simyo.
Dat houdt in dat je dan in het buitenland kan internetten van je abonnement.

Groet Paul.
Laatste berichten zijn 15 juni 2017 en dan alleen de landen die in Zone 1 / de EU zitten.

Voor de overige landen veranderd er waarschijnlijk niks.
Bellen gaat dan dus nog steeds niet vanuit de bundel? Zo werd het mij vorig jaar wel verteld.
Straks gebruik je in de EU als eerste je bundel(s) dus ook bellen ook sms en ook MB.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/faq-wijziging-roamingtarieven-binnen-de-eu-33145

Wat worden de nieuwe tarieven voor verbruik in de EU in 2017?

Vanaf medio 2017 komt verbruik in de EU uit je Nederlandse bundel. Je betaalt dan voor je gesprek, sms’je of internetgebruik hetzelfde als dat je in
Nederland zou doen.

Bijvoorbeeld: Je belt 30 minuten van Frankrijk naar Nederland. Je had nog 20 minuten over in je bundel. Die 20 minuten bel je op en alleen voor de 10 minuten daarna betaal je het buitenbundeltarief. Net als in Nederland.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi E.Imhof,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed om te zien dat je al wordt geholpen door PaulH en Ray 🙂 Zoals Ray aangeeft, is er aangegeven dat per 15 juni alle wijzigingen ingaan. Dit betekent dat verbruik in het buitenland dan vanuit je Nederlandse bundels gaat. Hoe de buitenbundel kosten er precies uitgaan zien is nog niet bekend. Natuurlijk laten we dit ruim van te voren aan je weten.

@Profodes, goed dat je dit vraagt 🙂 Zoals Friesian uitlegt, zal al je verbruik uit je normale bundels gaan. Niet alleen internet maar ook bellen. Als het zo ver is, zullen we je hier uitgebreid van op de hoogte brengen.

Mocht 1 van jullie nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar.

@PaulH, Ray en Friesian, bedankt voor jullie hulp in dit topic!

Groetjes,
Angela

Reageer