.

Beantwoord

Waarom staat dit nummer tussen mijn verbruik?

  • 30 September 2016
  • 14 reacties
  • 490 Bekeken

Badge
Op mijn gesprekken van 26 sept. Staat een nr in Australië 0061406426498. 5 sec €1,27. Nu ken ik niemand daar. Geen van mijn vrienden zijn daar op bezoek. Ook geen vestzakgesprek. Graag opheldering van u.
icon

Beste antwoord door Jihane 2 October 2016, 15:44

Bekijk originele reactie

14 reacties

Staat het gesprek ook in je belgeschiedenis van de telefoon?
Badge
er staat op deze dag : geen nummerherkenning , onbekend bij de info staat anoniem
Volgens mij noem je nu een inkomend gesprek op. Dan kan er inderdaad een anoniem gesprek staan. Bij uitgaande gesprekken zal er altijd een nummer zichtbaar zijn in het bel overzicht op de telefoon van de uitgaande gesprekken. Bij inkomende gesprekken uiteraard niet altijd.
Badge
dat is de enige melding op mijn scherm die dag. de uitgaande worden vermeld met een telefoonikoontje en een uitgaande pijl.
En de duur van dat inkomende gesprek is langer dan 5 sec. neem ik aan?
Badge
op de afrekening staat 5 sec
Dat vroeg ik niet :)

Er is een anoniem inkomend gesprek geweest. Dus mijn vraag: was deze langer dan die 5 seconden van dat uitgaande geregistreerde gesprek naar Australië?
Badge
zie bijgaande foto's geen tijdsaanduiding
Ik zie geen foto's..
Badge
opnieuw iphone 6 2015
Reputatie 7
Badge +9
Inkomende gesprekken, of ze nu anoniem zijn of niet, zijn altijd gratis als je in Nederland bent. Ze staan vermeld in de belgeschidenis op de iPhone met het nummer (tenzij het een anonieme beller is) en zonder ikoontje.

Als Simyo een uitgaand gesprek heeft geregistreerd naar 0061406426498 dat niet is te zien in de belgeschiedenis op de iPhone (er van uitgaand dat er niets van de belgeschiedenis is gewist) dan is dat een vreemde discrepantie. Simyo zou moeten kunnen nagaan of dat gesprek daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Badge
dank voor je hulp. ik dacht dat de forumleden bij problemen zoals deze, automatisch met simyo gecommuniceerd werden.
we zijn geeindigd waar ik begonnen ben. in feite heeft u mijn probleem alleen maar bevestigd.
Simyo zal wel reageren maar de klantenservice is in het weekend gesloten. Nu gebeurt het wel dat er een moderator van Simyo aanwezig is in het weekend maar dat is geen garantie. Simyo zal dit topic op gaan pakken, het is echter even een kwestie van geduld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Meijer,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je verbruik! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie inderdaad staan dat er op 26 september een uitgaand telefoongesprek is gepleegd naar een nummer dat begint met 0061. Dit is het landnummer van Australië, net zoals 0031 het landnummer is van Nederland. Ik heb je screenshot bekeken. Wil je nog even voor me controleren onder welke telefoonnummers de contactpersonen staan die je op maandag gebeld hebt? Als ze allemaal niet dit nummer hebben, dan ga ik contact opnemen met de netwerkspecialisten.

Geen zorgen! Als het gesprek niet heeft plaatsgevonden, dan komen we daar gauw genoeg achter 🙂

Hou je me op de hoogte?

@ Raytje en Scotsman: Bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer