.

Beantwoord

Waarom ontvang ik bericht over internetoverschrijding?

  • 20 January 2015
  • 1 reactie
  • 305 Bekeken

klantnr. 1458468
Op mijn laatste dec. factuur staat ook een merkwaardige overschrijding van internetgebruik. Ik zou op 28-12 om 20:52 35565 kB en om 22:42 en 22:43 nog eens 93791 kB hebben verbruikt. Tegelijkertijd kreeg ik eveneens om 20:52 een sms met de melding 'gratis ivm vertraagde notificatie SMS'. Op de factuur zijn echter alle zogenaamde overschrijdingen volledig in rekening gebracht. Op 28-12 reed ik van Parijs naar Nederland waar ik rond 17.00 uur aankwam. In het buitenland heb ik alleen internet gebruikt via wifi, net als in Nederland op de avond van 28-12. De dataroaming stond (en staat nog steeds) uit. Hoe kan dit? 
icon

Beste antwoord door Ali 21 January 2015, 10:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi pnijdam,

Welkom op het forum.

Ik kan voorstellen dat het schrikken is om onbewust kosten te krijgen door mobiel internet.

Je had je vraag ook per e-mail voorgelegd zag ik. Het is handiger om je verzoek via één kanaal te laten behandelen. Zo blijft het voor ons beiden overzichtelijker :)

Ik zie dat mijn collega Kim het een en ander voor je is nagegaan en antwoord heeft gegeven op je vraag. Op het forum kan je een antwoord binnen één werkdag verwachten.

Mocht je verder nog vragen hebben, over deze kwestie, dan kan je reageren op het e-mailbericht van Kim.

Reageer