.

Beantwoord

Waarom krijg ik meldingen van SMS 80% en 100% datalimiet verbruik in Oostenrijk, terwijl deze onterecht.blijken?

  • 18 May 2016
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Op 5 mei jongstleden heb ik in Oostenrijk dataroaming aangezet in de veronderstelling met de nieuwe buitenland tarieven te werken. Ik ontving echter vrij snel al de 80% en 100% datalimiet meldingen (sms van 1330) waarna het dataverkeer werd geblokkeerd. Omdat ik nogal schrok van de kosten van € 4,84 / MB in de sms, heb ik verder niet gewaagd om de datalimiet uit te zetten.
Inmiddels een halve maand later blijken die kosten wel mee te vallen.

Nu wil ik wel graag weten waarom de berichten verstuurd zijn en of dat bij mijn volgende bezoek aan het buitenland weer gaat gebeuren.

In een eerder topic in dit forum is hier ook al eens een melding gedaan en dat zou opgelost zijn. (door de 4,84 euro/mb ging ergens een lampje branden).
icon

Beste antwoord door Caspar 18 May 2016, 17:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jan Odijk,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je door deze sms'jes niet door hebt kunnen internetten. Klik hier voor meer informatie over het sms'je wat je hebt ontvangen in het buitenland. Er wordt helaas verkeerde informatie in weergegeven. Ik kan je verzekeren dat we gewoon de kosten hanteren in Europa zoals we aangeven. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer