.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen verbinding met mobiel internet in Duitsland?

  • 17 August 2014
  • 7 reacties
  • 369 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Sorry voor de cross post maar bij stel je vraag krijg ik geen reacties. Hier mijn vraag, opmerking nogmaals.
Hallo, ik krijg maar geen internet verbinding. Alles settings nagelopen.Roaming toestaan dataverbinding aan, bij mijn simyo internet op mobiel aan ook in buitenland, provider eplus handmatig gekozen, apn op standaard kpn hi internet portalmmm.nl ook de apn settings zoals gevonden bij de faq doen niets.Toestel Nokia 520 met Windows phone 8.1Wat doe ik nog verkeerd?Alvast bedankt voor het mee denken!Eska
icon

Beste antwoord door Kim 18 August 2014, 15:10

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
Hier hetzelfde. Ik heb een HTC One S en ook geen internet. Een half jaar terug werkte het wel. Ik heb momenteel veel contact met Nederland ivm pech met mijn auto. Voor nood even wat dingen opzoeken wil dus niet. Bellen gelukkig wel. Zit nu op E-plus. Maar ook andere providers werken niet. Als de algemene instellingen gepost worden kan ik ze toepassen. Zit nu op wifi van hotel.
Badge +2
Probleem opgelost. Portalmmm.nl was de setting. Bij een nieuwe rom die ik paar maand geleden geïnstalleerd is deze op standaard basisinternet gezet. In Nederland werkt Simyo dan wel gewoon.
Badge +1
Probleem opgelost. Portalmmm.nl was de setting. Bij een nieuwe rom die ik paar maand geleden geïnstalleerd is deze op standaard basisinternet gezet. In Nederland werkt Simyo dan wel gewoon.


Welke apn settings heb je dan precies?
Badge +6
Welke apn settings heb je dan precies?

Hoi Eska,

Op het forum proberen we binnen 1 werkdag te reageren en we vinden alle topics 😉

Ik heb zojuist in dit topic op je vraag gereageerd! 🙂
Badge +6
Hier hetzelfde. Ik heb een HTC One S en ook geen internet. Een half jaar terug werkte het wel. Ik heb momenteel veel contact met Nederland ivm pech met mijn auto. Voor nood even wat dingen opzoeken wil dus niet. Bellen gelukkig wel. Zit nu op E-plus. Maar ook andere providers werken niet. Als de algemene instellingen gepost worden kan ik ze toepassen. Zit nu op wifi van hotel.

Probleem opgelost. Portalmmm.nl was de setting. Bij een nieuwe rom die ik paar maand geleden geïnstalleerd is deze op standaard basisinternet gezet. In Nederland werkt Simyo dan wel gewoon.

Hoi Binnetie,

Fijn dat het is opgelost door als APN portalmmm.nl te gebruiken!

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè 🙂
Badge +1
Welke apn settings heb je dan precies?

Hoi Eska,

Op het forum proberen we binnen 1 werkdag te reageren en we vinden alle topics ;)

Ik heb zojuist in dit topic op je vraag gereageerd! :)


Super!  Dank je wel.
Badge +8
Hoi Eska,

Graag gedaan, hoor.
Tot ziens op het forum 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer