.

Beantwoord

Waarom kan ik op sommige plekken niet bellen in het buitenland?

  • 7 August 2016
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Ik kon niet bellen in Indonesië maar wel in Singapore. Waarom niet?
icon

Beste antwoord door Caspar 8 August 2016, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi mmpm,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je niet kunt bellen in Indonesië. Aangezien het je in Singapore is gelukt, zou het ook moeten lukken in Indonesië.

De instellingen zullen goed staan. Zowel op Mijn Simyo als in je telefoon. Het lijkt mij dat je een verkeerd netwerk te pakken had in Indonesië. Wanneer dit weer gebeurt, raad ik je aan om andere netwerken te proberen. Dit kun je in de instellingen van je telefoon doen. Je kunt elk netwerk proberen, zodra je verbinding hebt, weet je dat je de juiste hebt!

Is dit zo duidelijk of heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,

Bedankt voor de snelle reactie. Dit heb ik echter ook al geprobeerd maar geen enkel netwerk deed het.

Groetjes,
Myrna
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mmpm,

Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Jammer dat geen één netwerk het deed.

Ik heb de optie voor het buitenland bellen gereset en daarmee opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Heeft het niet geholpen? Doe dan eens je simkaart in een ander toestel. Lukt het je dan wel om te bellen?

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Bedankt voor de hulp. Ondertussen ben ik weer terug in Nederland en kan dus helaas niet meer proberen of het nu wel werkt maar de rest van mijn familie had hetzelfde probleem dus ik denk niet dat het aan mijn telefoon lag.

Groetjes,
Myrna
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mmpm,

Wat jammer dat het uiteindelijk niet op tijd is opgelost! 😞 Laat je 't weten als je weer naar het buitenland toe gaat? Dan houden we dit allemaal in de gaten!

Groetjes,
Jihane

Reageer