Al herhaaldelijk heb ik contact gehad met jullie over dit probleem. Het blijkt nog steeds niet te zijn opgelost. BEHOORLIJK FRUSTREREND. Van een prepaid abonnement ben ik op jullie aanraden overgestapt op een duurder abonnement. Maar dat heeft dus niet mogen baten.
Gisteren was ik in Duitsland. Via het menu Instellingen koos ik de optie Mobiele Netwerken. Gegevensroaming staat op aan. En via Mobiele providers probeerde ik een mobiele provider te kiezen. Na lang wachten kon ik kiezen uit verschillende providers. Pas daarna kon ik de optie Automatisch kiezen selecteren.
Ik had geen mogelijkheid om te internetten.
Als ik in mijn auto via de handsfree-installatie een nummer in Duitsland wil bellen, kan ik geen verbinding krijgen. Het automatisch kiezen van een provider gaat dus blijkbaar niet.
Ik vind dit behoorlijk frustrerend. Temeer daar het probleem al vaker is aangekaart bij Symyo. Maar een bevredigende oplossing wordt niet door jullie gegeven. Ik overweeg dan ook mijn abonnement op te zeggen.
Voort heb ik nog een probleem met de facturen. Normaal betaal ik 17,00 euro per maand. Tot mijn grote schrik ontving ik in september vorig jaar een factuur van maar liefs 106,70 euro. SCHRIKKEN! Hoe is dit te verklaren? Waarom heb ik geen waarschuwing ontvangen als mijn internetgebruik zonder enige verklaring zo schrikbarend omhoog is gegaan. Klopt dit verbruik wel vraag ik mij ten stelligste af. Een verklaring hiervboor ontvang ik graag.
Beste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactie