.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in Zuid-Afrika?

  • 19 December 2017
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Badge
Ik ben nu 1 dag in Kaapstad maar heb nogsteeds geen netwerk verbinding. Heb al meerdere maken opnieuw opgestart. Instelling gewijzigd dat buitenland bellen en internet aan staat. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Niels 20 December 2017, 15:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi mdullaart,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat leuk, Kaapstad! Onhandig dat je geen verbinding met een netwerk kan maken zeg. Ik zie inderdaad dat je instellingen op Mijn Simyo goed staan. Heb je ook je APN instellingen in de telefoon bekeken? Het is belangrijk dat die op de volgende manier in het toestel staan:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Het kan ook helpen om handmatig een telefoonnetwerk te selecteren, heb je dat al geprobeerd? Voor de zekerheid heb ik een reset op je simkaartinstellingen gedaan. Zou je je telefoon een kwartiertje uit kunnen zetten om deze te voltooien?

Ik wil ook nog even aangeven dat verbruik in Zuid-Afrika buiten de bundel valt. Zo kost gebruik van internet € 5,- per MB. Alle tarieven zijn hier terug te vinden. Laat je weten of je na deze tips wel een netwerk kan vinden?

Groetjes,
Niels

Reageer