jullie klantenservice is alweer onbereikbaar via telefoon, chat en facebook, vandaar via het forum.
Ik heb al heel lang problemen mijn mijn simkaart, elke keer wordt deze geblokkeerd als ik in het buitenland zit. Al vele '''oplossingen'' zijn er geprobeerd na zeer vaak contact te hebben gehad met de klantenservice. Graag verwijs ik naar de notitie die jullie collega Douwe heeft achtergelaten in het systeem, zodat jullie de status van mijn probleem kunnen zien. Ik wil graag zsm contact met jullie (telefonisch) om dit op te lossen, er is een reset (of heraanmelding) nodig op een buitenlands netwerk volgens de mensen van KPN (nogmaals, check de voorgaande ''hulp'' van collega's, ik ga niet voor de 100e keer alles opnieuw uitleggen en stappen die niet werken doorlopen). Ik heb heel veel geduld gehad met jullie klantenservice, maar door mij nu alweer met een geblokkeerde simkaart in het buitenland te laten zitten brengen jullie mij dit keer serieus in de problemen. Graag wil ik dit keer een (dit keer wel werkende!) oplossing van dit al zeer lang aanslepende en terugkerende probleem. Alvast bedankt om mij eindelijk (snel) te helpen en mij telefonisch te contacteren, jullie zijn blijkbaar alweer onbereikbaar.
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie