In sommige landen krijg ik geen service. Ook niet wanneer roaming aanstaat. In simyo heb ik bellen en internet laten uitzetten ivm belachelijke kosten waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Nu zit ik in griekenland en had wederom geen verbinding. Dus alles weer moeten aanzetten. Nu heb ik een rondje Samos gemaakt waarbij ik bij elke bocht, elke 10 minuten wel een sms van Turkije kreeg. Ik heb hier niets meegedaan omdat ik weet dat zij buiten eu zijn. Krijg nu wel een rekening van 31 euro voor Turkije. Met mijn vorige provider was het nooit nodig om dit aan/uit te zetten. Echt vervelend. Overweeg nu een provider die dit automatisch regeld en je het aan moet zetten als je daar wel gebruik van wil maken. Stoom komt uit mijn oren.
Bladzijde 1 / 1
Je hebt de providerkeuze waarschijnlijk op AUTO staan, als je handmatig een Griekse provider kiest heb je jouw genoemde probleem niet
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je hierdoor extra kosten hebt gemaakt! Het klopt inderdaad wat
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.