.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service in Engeland?

  • 4 May 2018
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Beste Simyo, ik ben in Engeland en ik heb geen service en op jullie app staat dat je overal kan bellen maar zonder service kan dat niet wat moet ik nu doen Mvg Tijn Bos
icon

Beste antwoord door Els 7 May 2018, 11:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi TijnB,

Staat bellen en gebeld worden in het buitenland aan op Mijn Simyo?

Als dit goed staat start je toestel even opnieuw op en laat het dan naar netwerken zoeken.

Heb je prepaid en geen of een negatief saldo dan kan je ook in het buitenland niet bellen.

Indien nodig zal een moderator een reset op de buitenlandoptie van je simkaart uitvoeren.

Hou je ons op de hoogte?

PS: Ben je met de boot let er dan wel op dat je niet belt of opneemt tijdens de terugvalt. De kosten zijn dan erg hoog omdat er dan gebruik gemaakt wordt van een satelliet verbinding.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi TijnB,

Allereerst welkom bij Simyo en het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt, ik snap dat je juist in het buitenland ook gewoon bereikbaar wilt zijn.

Op je aansluiting zie ik geen vreemde zaken staan, de optie 'bellen in en naar het buitenland' staat aan bij je Netwerkinstellingen op Mijn Simyo. Voor de zekerheid heb ik je simkaart een reset gegeven, hierbij wordt hij helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Kun je je telefoon voor 10 minuten helemaal uitzetten?

Ook lees ik dat franswon je al een goede tip heeft gegeven door te vragen om handmatig te zoeken naar een netwerk met je telefoon. Is dit gelukt? Controleer ook of de optie voor 'roaming' aan staat op je telefoon.

Laat je het weten of het is gelukt?

@ Franswon, bedankt voor je tips!

Groetjes,
Els

Reageer