Skip to main content
Vraag

Waarom heb ik geen roaming in het buitenland?

• February 16, 2026
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Hallo,

De roaming van mijn simkaart doet het niet in het buitenland. Behalve de kruistest (geen andere telefoon beschikbaar) alles geprobeerd. Ook de namen van mijn toegangspunten veranderd en mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart maar niets helpt. 

Wie helpt mij verder?

2 reacties

JanD
  • February 16, 2026

Beste ​@Basvt2 heb je bellen en internetten in het buitenland wel geactiveerd binnen MijnSimyo?

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • February 16, 2026

Hoi ​@Basvt2,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt in het buitenland! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je best een verouderde simkaart hebt. Dit zou mogelijk het probleem kunnen zijn. Ik kan je kosteloos een nieuwe simkaart opsturen alleen wordt deze automatisch verstuurd naar je adres in Nederland. Mocht e dit alsnog willen dan kan je mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik maak het dan graag voor je in orde. 

Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op je huidige simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen en daarna weer kunnen aanzetten? Ik hoor graag of je hierna een internetverbinding hebt.

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Amy