.

Beantwoord

Waarom heb ik geen netwerk in het buitenland?

  • 14 January 2018
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Ik ben vandaag voor de eerste keer met mijn Simyo abonnemenin het buitenland. Nu krijg ik de melding niet aangemeld op netwerk. Ik heb de netwerk instellingen opnieuw laten zoeken en de toestel wissel al uitgevoerd. Het probleem ligt aan de simkaart. Kunnen jullie de simkaart zo spoedig mogelijk resetten i.v.m. bedrijf moet ik namelijk bereikbaar zijn.

Me te vriendelijke groet,

Mariëlle Vermeeren-Kerkhoffs
icon

Beste antwoord door Jihane 15 January 2018, 16:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Beste Mariëlle Vermeeren-Kerkhoffs @Marielle Kerk

Staat op Mijn Simyo bellen in en naar het buitenland aan?

Graag een terugkoppeling.


Fijne dag nog. 😎
Friesian
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mariëlle,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je geen verbinding kunt maken in het buitenland! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je de buitenlandopties netjes aan hebt gezet via Mijn Simyo. Deze opties heb ik voor jou een reset gegeven, wat inhoudt dat alle instellingen vernieuwd worden. Wil je je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Ook wil ik je APN instellingen (geavanceerde internetinstellingen) met je doorlopen. Je komt daar door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Daar voeg je een nieuwe APN toe met de volgende gegevens:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS (probeer dit met en zonder hoofdletters!)

Werkt het hierna nog steeds niet? Dan wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te stoppen en andersom. Werkt het dan wel, of nog steeds niet?

Laat je 't me weten?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Ik heb alles gedaan maar nog steeds geen netwerk. Ik heb ook alde telefoonwissel uitgeprobeerd.
Kan ik jullie ook met de app telefonisch bereiken.
Internet werkt namelijk wel.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marielle,

Ontzettend balen dat je simkaart nog steeds niet werkt in het buitenland!

Ik zou je graag willen vragen of je 'roaming' aan hebt staan op je telefoon. Hierna kun je handmatig naar een netwerk zoeken.

Het is helaas niet mogelijk om ons via de Simyo App telefonisch te bereiken. Bellen is namelijk alleen mogelijk als je een netwerk hebt. Gelukkig kun je op werkdagen tot 22.00 uur met ons chatten via de App. Als je hierna nog geen netwerk hebt, dan adviseer ik je om ons via de chat een bericht te sturen. Op deze manier kunnen wij je namelijk sneller helpen.

Groetjes,
Asma

Reageer