Mijn mobiel internet werkt niet in het buitenland (bv Duitsland). Alle settings in de app staan correct. Heb ook al meerdere malen mijn APN aangepast, maar geen resultaat.
Hoe kan ik dit oplossen?
Mijn mobiel internet werkt niet in het buitenland (bv Duitsland). Alle settings in de app staan correct. Heb ook al meerdere malen mijn APN aangepast, maar geen resultaat.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet hebt in het buitenland!
Heb je ook al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak lukt het hiermee om weer een verbinding te krijgen. Ook helpt het om de netwerkinstellingen te resetten. Hoe je dat doet kan je terugvinden via dit filmpje.
Ik hoor graag of het met deze tips is gelukt!
Groetjes,
Amy
Het is me na veel onderzoek gelukt met een soortgelijk probleem op het KPN forum. Andere APN instellingen.
Hi
Bedankt voor je reactie. Wat goed om te horen dat het is gelukt!
Welke APN-instellingen heb je hier precies voor gebruikt? Wellicht dat dit andere forumleden ook zou kunnen helpen .
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.