Skip to main content

.

Mijn mobiel internet werkt niet in het buitenland (bv Duitsland). Alle settings in de app staan correct. Heb ook al meerdere malen mijn APN aangepast, maar geen resultaat.

Hoe kan ik dit oplossen?

Hoi @Bookcover,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet hebt in het buitenland! 

Heb je ook al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak lukt het hiermee om weer een verbinding te krijgen. Ook helpt het om de netwerkinstellingen te resetten. Hoe je dat doet kan je terugvinden via dit filmpje

Ik hoor graag of het met deze tips is gelukt! 

Groetjes,
Amy


Het is me na veel onderzoek gelukt met een soortgelijk probleem op het KPN forum. Andere APN instellingen.


Hi @Bookcover,

Bedankt voor je reactie. Wat goed om te horen dat het is gelukt!

Welke APN-instellingen heb je hier precies voor gebruikt? Wellicht dat dit andere forumleden ook zou kunnen helpen 🙂.

Groetjes,
Roeqajja