Skip to main content
Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in de USA?

• April 13, 2026
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik zit in de US een ondanks dat de instellingen allemaal correct zijn om internet in het buitenland te activeren, blijft de verbinding weg. Ik heb de telefoon enkele keer  opnieuw gestart maar het heeft niet geholpen . Wat kan ik nog doen? 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Anton Lipori,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet hebt! 

Let er wel op dat internetten buiten zone 1 niet binnen de bundel valt. Hier kan je alle tarieven terugvinden. Heb je ook al een kijkje genomen via onze toestelhulp? Hier staan veel handige tips in om het internet weer aan de praat te krijgen. 

Ook zal ik even een reset uitvoeren op de dataroaming van je simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of je hierna weer kan verbinden met het netwerk.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 14, 2026

Hoi ​@Anton Lipori,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet hebt! 

Let er wel op dat internetten buiten zone 1 niet binnen de bundel valt. Hier kan je alle tarieven terugvinden. Heb je ook al een kijkje genomen via onze toestelhulp? Hier staan veel handige tips in om het internet weer aan de praat te krijgen. 

Ook zal ik even een reset uitvoeren op de dataroaming van je simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of je hierna weer kan verbinden met het netwerk.

Groetjes,
Amy