.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bereik in het buitenland?

  • 20 January 2018
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo lezers,

Ook ik ken het probleem van geen bereik in het buitenland terwijl alles instellingen juist staan. Zou iemand van Simyo mij een soortgelijk antwoord kunnen sturen zoals hier onder ingeplakt en de daad bij het woord voeren?

"Ik heb de optie 'Bellen in en naar het buitenland' voor je gereset op je aansluiting. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
De volgende keer dat je in het buitenland bent en je toestel vindt geen netwerk dan dien je handmatig te zoeken."

Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Niels 22 January 2018, 14:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Flowlong,

Welkom op het Simyo Forum :)

Onhandig dat je geen gebruik kon maken van internet in het buitenland! Ik zie inmiddels dat er dit weekend verbruik in Duitsland heeft plaatsgevonden. Ik hoor dan ook graag van je of de problemen inmiddels zijn opgelost. Zo niet, dan ga ik alsnog voor je aan de slag ;)

Groetjes,
Niels
Hallo Niels,

Aan het begin had ik geen verbinding. Het heeft misschien wat moeite nodig gehad de juiste verbinding te vinden, want op de terugreis had ik toch ineens bereik.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Flowlong,

Oh, wat fijn om te horen dat het op de terugreis weer helemaal goed is gekomen!

Als je in het buitenland bent en je geen netwerk kunt verkrijgen, helpt het vaak om handmatig naar een netwerk te zoeken. Mocht het de volgende keer weer voorkomen, dan weet je wat jou te doen staat. :D

Laat je het weten als je meer vragen hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer