Hallo,
Ik heb geen internet in het buitenland.
Mijn roaming staat aan en in de app bij de instellingen heb ik dit ook aan gezet.
Dit heb ik sinds dat ik klant bij jullie ben. Zie afbeelding.
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden
Groetjes Loes
Hallo,
Ik heb geen internet in het buitenland.
Mijn roaming staat aan en in de app bij de instellingen heb ik dit ook aan gezet.
Dit heb ik sinds dat ik klant bij jullie ben. Zie afbeelding.
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden
Groetjes Loes
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen internet hebt in het buitenland! Ik heb een reset uitgevoerd op de dataroaming van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitzetten zodat de reset kan voltooien?
Mocht de reset niet hebben geholpen dan kan je proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Ik ben benieuwd of het hiermee lukt!
Groetjes,
Amy
Ik heb geen internet op Tenerife.
In Duitsland had ik ook al heel slecht internet. Als het aan de simkaart ligt wil ik graag een nieuwe ontvangen.
Bvd Ceuk
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding niet goed werkt in het buitenland.
Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie inderdaad dat je een verouderde simkaart hebt die toe is aan vervangen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan graag een nieuwe simkaart op.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.