.

Beantwoord

Waarom doet internet in Zweden het opeens niet meer?

  • 28 August 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Hoi,

Ik zit sinds zaterdag in Zweden,aar mijn internet doet het niet meer.
Zaterdag werkte het prima, toen ik op bed ging heb ik mijn telefoon op vliegtuig modus gezet en zondag morgen toen ik hem daar weer afhaalde had ik geen internet meer.

Ik heb alle instellingen van deze post al meerdere malen gecontroleerd: https://www.simyo.nl/blog/bellen-en-internetten-in-het-buitenland-hoe-werkt-dat/ en alle beschikbare netwerken geprobeerd.

Telefoon ook al een aantal keer aan het uit gedaan, maar niets helpt. Mijn vriendin zit ook bij Simyo, haar instellingen staan hetzelfde als die van mij en zij heeft wel internet.

Hebben jullie nog een idee?
icon

Beste antwoord door Els 29 August 2017, 19:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik heb net even simkaarten omgewisseld met mijn vriendin. Met haar simkaart in mijn telefoon heb ik wel internet op mijn telefoon. Met mijn simkaart in haar telefoon kan ik niet internetten op haar telefoon.

Iets mijn de instellingen van mijn nummer of simkaart denk ik dus..
Hoi, inmiddels even met de klantenservice gebeld, een nieuw access point ingesteld, en het werkt nu.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Frans,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je in Zweden bent, heb je het leuk? 🙂 Wel balen dat je opeens geen internetverbinding meer had.

Gelukkig heb je het probleem samen met mijn collega al kunnen verhelpen, goed dat je dit nog even laat weten! Bedankt voor de update.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Fijne vakantie nog!

Groetjes,
Els

Reageer