.

Beantwoord

Waarom doet internet het niet in het buitenland?

  • 4 January 2018
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben laats met vakantie in het buitenland geweest hier had ik geen internet. Zouden jullie alles een keer willen resetten. Ik zit vanaf maandag weer in het buitenland en internet is van belang voor werk.

Met vriendelijke groet

Timo
icon

Beste antwoord door Niels 5 January 2018, 13:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Beste Timo.

Het 06 nummer als gebruikersnaam is niet wenselijk vanwege privacyredenen. Een moderator kan dit voor je veranderen. Je kunt eventueel al aangegeven welke je kiest.
Reputatie 5
Badge +6
Beste Timo,

Naast wat Friesian zegt, is het niet zeker dat je meteen internet hebt.
Heb je internet aan gezet in Mijn Simyo?
Heb je op je mobiel de goede APN instellingen nagekeken?

Als dit beide het geval is dan is een reset nodig als het dan niet lukt.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Timo,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Friesian (bedankt voor je reactie!) aangeeft is het niet handig om je telefoonnummer als gebruikersnaam te nemen. Ik heb zojuist je naam aangepast naar Timo2018. Mocht je een andere gebruiksnaam willen, laat je het dan aan me weten?

Ik zie dat je de optie voor internet in het buitenland aan hebt staan op Mijn Simyo. Ik zou je willen vragen om te kijken of de volgende APN instellingen correct in je toestel staan:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Daarnaast heb ik voor de zekerheid een reset op je simkaart uitgevoerd. Zo kan deze zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Zet je telefoon een kwartiertje uit om deze reset te voltooien. Ik hoor graag of je maandag gebruik kan maken van internet in het buitenland :)

PaulH, jij ook bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Hallo,

Ik ben even in buitenladgeweest maar het werkt weer bedankt voor de service. Ik was al aan het zoeken hoe ik mijn gebruikersnaam het kon veranderen bedankt dat is prima.

Groetjes,

Timo
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Timo,

Gelukkig werkt alles weer naar behoren! 😃 Dat is erg fijn.

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer