Ik heb 2 abonnementen bij Simyo.
Deze zomer was er enkele dagen geen verbinding mogelijk vanuit het buitenland door een storing op het KPN netwerk.
Heel vervelend, omdat ik in Frankrijk alleen ben in een gebied waar mijn telefoon het enige hulpmiddel is als er iets fout gaat.
Ik kon ook de gewoonlijke 2x daagse berichten dat alles OK was niet doorgeven. (Vandaar die 2 abonnementen) Erg onplezierig !
Ik heb in Frankrijk een adere simkaart gekocht om weer contact te krijgen.
Ik zou het normaal vinden als ik mijn kosten vergoed krijg.
ik had ook verwacht dat er een excuus zou komen van Simyo met een aardigheidje, maar niets van dat alles, helaas........
Simyo is er blijkbaar niet voor de klant, maar de klant slechts voor Simyo...
Dat moet ik dus maar vergeten, maar nu terzake:
Hoe krijg ik de kosten ca. 20 euro vergoed?
Arthur Brink
Beste antwoord door Scotsman
Bekijk originele reactie