Er zou -volgens mijn S3 I9305- sprake zijn van oproepblokkering; ik heb het apparaat langdurig bekeken en zo ongeveer alle knopjes, die evt. te maken zouden hebben met een blokkering aan- en uitgezet; ik heb meerdere malen getracht te bellen en/of berichten te versturen, maar helaas bleef de oproepblokkering "oppoppen". Whatsapp voldeed (gelukkig) naar behoren in de hotels en gelegenheden met WiFi. Eerst op 20 sep. jl. -bij aankomst op Schiphol- had ik weer de mogelijkheid te bellen.
Blijft bij mij dus de vraag: wat is/was er aan de hand?
Deel 2 van het probleem:
de Simyo-site was benaderbaar, maar het saldobedrag bleef staan op € 15,= (afgerond) en dit was de opgave van 27 aug. Pas op 20 sep. veranderde het bedrag (vanwege het gepleegde telefoontje). Ik heb in het buitenland nog even overwogen om MijnSimyo opnieuw te installeren, maar liep hierbij al direct tegen een irritant verplicht installeren van ITunes aan. Zoals in de "pc-wereld" waar spam en/of niet gevraagde installaties de pc invliegen, wordt ik hier geconfronteerd met een bijverschijnsel, waar ik geen prijs op stel.Ik wil op MijnSimyo kunnen zien wat de stand van zaken is m.b.t. mijn abbo, zonder opgedrongen poespas.
Gaarne antwoord op beide delen van het probleem.
Met vriendelijke groet,
R.A.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie