.

Beantwoord

Valt bellen naar het buitenland buiten mijn bundel?

  • 19 December 2014
  • 5 reacties
  • 710 Bekeken

Valt bellen naar het buitenland buiten mijn bundel?
icon

Beste antwoord door Ali 22 December 2014, 12:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ja, bellen en sms'sen naar het buitenland valt altijd buiten je bundel. Bellen en sms'sen als je in het buitenland bent idem.
Reputatie 7
Niet per definitie. Als je belt naar een Nederlands 06-nummer dat zich in het buitenland bevindt dan betaal jij als beller de binnenlandse kosten en dus de binnen-de-bundel-kosten en degene die gebeld wordt, betaalt de kosten vanaf de grens.
Reputatie 7
Badge +9
Het klopt wat RicoK zegt, maar met "bellen naar het buitenland" waar de topic starter het over heeft bedoelen volgens mij de meeste mensen "bellen naar een in het buitenland geregistreerd vast of mobiel nummer". Dat soort gesprekken vallen nooit binnen je bundel.
Reputatie 7
Klopt, maar omdat TS niet tot 'de meeste mensen' hoeft te behoren heb ik gemeend mijn reactie te geven.....;).

Hoop wel dat de TS nog even een terugkoppeling geeft.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Myrthevanderzee,

Welkom op het forum.

Ik zie dat Scotsman en RicoK je vraag uitgebreid hebben beantwoord 🙂

Er zijn dus 2 mogelijkheden.

1 - Het bellen naar een buitenlands nummer valt standaard buiten de bundel. Het tarief is afhankelijk naar welk land je belt. De landen zijn ingedeeld in verschillende zones. Een overzicht van alle tarieven en zones kan je vinden via deze link Alle landen per zone vind je hier


2 - Bel je naar een Nederlands nummer in het buitenland dan valt deze wel binnen je bundel. Ongeacht waar de persoon zich op dat moment bevindt.


Is je vraag hiermee beantwoord?

@Scotsman en @RicoK, bedankt voor jullie reacties 🙂

Reageer