.

Beantwoord

Vakantiebundel aanschaffen, kan dit?

  • 7 August 2015
  • 2 reacties
  • 2624 Bekeken

Badge
Hallo, helaas zaten we dit jaar op een camping waar de wifi niet te pruimen was....Mijn echtgenote en zoon, hadden van een concurrent van jullie (t-mobile) snel een vakantiebundeltje voor elkaar....Helaas heb ik dat bij jullie niet kunnen vinden....Zag op het forum dat die vraag bij jullie al meerdere keren is gesteld.....Zelfs vorig jaar al.
Ondanks dat ik zeer tevreden ben over Simyo, is dit voor mij toch een reden om over te stappen naar een andere provider....In hoeverre is er wat met deze vraag (van meerdere gebruikers) gedaan?

Groet Lex Hilarius
icon

Beste antwoord door Naomi 8 August 2015, 17:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo gaat niet investeren in vakantiebundels. In het verleden is al gemeld dat Simyo zich niet richt op klanten, die naar het buitenland gaan/bellen/sms'en/internetten. Simyo probeert scherp geprijsd te zijn binnen Nederland.

Daarnaast is Europa al een paar jaar bezig met het afschaffen van roamingkosten binnen Europa. Op dit moment liggen er voorstellen om vanaf 15 juni 2017 roamingkosten af te schaffen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi melajustin,

Het klopt dat we voor in het buitenland geen speciale bundels aanbieden. Jammer als je dit doet overwegen om over te stappen.

Groentjuh heeft al verteld dat onze focus voornamelijk binnen Nederland ligt. We zijn vooral bezig met het verbeteren van de Mijn Simyo app en pagina. We richten ons dus op andere projecten. Dit doen we omdat onze prioriteiten ergens anders. We zijn er voornamelijk mee bezig om klanten inzicht te geven in hun verbruik en hiervoor zoveel mogelijk tools te geven :)

Is je vraag duidelijk beantwoord?

@Groentjuh; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer