Skip to main content

.

Ik kan al 2 dagen geen enkele verbinding krijgen in belgie. Ook als ik handmatig probeer te verbinden, krijg ik de fout "Uw SIM kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

De kpn simkaart werkt wel. De simyo helpdesk geeft al 3 dagen niet thuis. Heeft hier iemand een idee? Roaming staat aan en APN staat goed.

Mss dat een sim reset helpt, maar de helpdesk via whatsapp reageert nergens op. 

Hoi @Schmeisser,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je geen verbinding hebt in het buitenland. 

Eerder zijn wij een topic gestart met tips voor het maken van een verbinding in het buitenland. Ik adviseer deze even door te nemen. 

Ook zal ik je internet even resetten. Schakel je toestel een kwartier lang volledig uit om de reset te voltooien. 

 

Ik hoor graag of dit geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley


Uiteraard had ik het topic doorgenomen en alle stappen genomen, Maar helaas. Zodra ik weer een keer in het buitenland ben, zal ik het opnieuw proberen. Kan het nu helaas niet meer testen, Jullie doorlooptijden waren hiervoor te lang, ik ben al lang en breed weer thuis. Toch dank voor de reset


Hoi @Schmeisser,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat je de stappen hebt doorlopen. Mocht het niet geholpen hebben probeer dan ter plaatsen contact op te nemen.

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien je z.s.m. geholpen wilt worden kan je het best telefonisch contact opnemen. 

Hopelijk is dit allemaal niet nodig en werkt het maken van een verbinding.

Groetjes,
Ashley


ik had die vrijdag via whatsapp ook verbinding opgenomen. Zaterdag de vraag gehad of ik de stappen uit het tpoic waar jij ook naar verwijst, had gedaan. Daar ja op geantwoord… en tot op heden verder nog geen reactie meer op de whatsapp vernomen.

 

Dus ter plaatse contact opnemen is idd een goed advies, maar met de doorstroom tijden van jullie werkt dat niet.

Ik heb voor de zekerheid nu ook maar een nieuwe simkaart aangevraagd, dan kan ik dat ook alvast uitsluiten


Hoi @Schmeisser,

Bedankt voor je reactie. 

Het kan via whatsapp inderdaad even duren voordat je een reactie krijgt i.v.m. de drukte. Indien mogelijk probeer dan telefonisch contact op te nemen zodat wij eventueel gelijk met onze netwerkspecialisten naar je aansluiting kunnen kijken. Dit gaat vaak sneller.

Nogmaals onze excuses voor het lange wachten. 

Groetjes,
Ashley


Wederom in Belgie, en ook met een nieuwe simyo sim hetzelfde probleem. Kan jullie 2e lijns of netwetk experts anders eens kijken wat het probleem is? Mijn kpn sim wetkt weer prima.

 

Het begint nu wel irritant te worden.


Hoi @Schmeisser,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat je nog steeds problemen ervaart met je verbinding.

Ben je momenteel nog steeds in België? Wil je mij `dan een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Ik kijk dan graag even met je mee samen met onze netwerkspecialisten.

Groetjes,
Ashley


Reageer