Skip to main content
Beantwoord

ten onrechte kosten berekend voor gesprek buitenland

• March 2, 2026
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ik verblijf momenteel in Singapore (zone 3 ) en besef heel goed dat de kosten voor een gesprek of zelfs SMS hier volslagen belachelijk hoog zijn , zowel zelf voeren of ontvangen
Daarom heb ik op 5 feb twee inkomende gesprekken (uit New Zealand) NIET beantwoord 
Maar ik word nu toch gefactureerd voor 2 gesprekken voor Euro 67 totaal ??
Klopt niet 
Gaarne restitutie

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Singapore2025,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je onverwacht kosten ziet voor gesprekken die je niet hebt beantwoord, zeker gezien de hoge tarieven in Singapore.

Volgens de factuurspecificatie zijn er op 5 februari twee inkomende gesprekken geregistreerd:

• Het eerste gesprek startte om 03:04 en duurde 1 minuut en 54 seconden.

• Het tweede gesprek startte om 03:06 en duurde 21 minuten en 35 seconden.

Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht volgens de tarieven voor roaming in zone 3.

Meer informatie over de tarieven in het buitenland kun je vinden via deze pagina: Tarieven in het buitenland.

Mocht je nog vragen hebben of denk je dat er iets niet klopt, stuur mij dan gerust een privébericht. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • March 3, 2026

Hoi ​@Singapore2025,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je onverwacht kosten ziet voor gesprekken die je niet hebt beantwoord, zeker gezien de hoge tarieven in Singapore.

Volgens de factuurspecificatie zijn er op 5 februari twee inkomende gesprekken geregistreerd:

• Het eerste gesprek startte om 03:04 en duurde 1 minuut en 54 seconden.

• Het tweede gesprek startte om 03:06 en duurde 21 minuten en 35 seconden.

Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht volgens de tarieven voor roaming in zone 3.

Meer informatie over de tarieven in het buitenland kun je vinden via deze pagina: Tarieven in het buitenland.

Mocht je nog vragen hebben of denk je dat er iets niet klopt, stuur mij dan gerust een privébericht. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat