.

Beantwoord

sms vanuit Verenigde Staten, gaat dat uit je bundel?

  • 16 April 2014
  • 7 reacties
  • 1455 Bekeken

kun je vanuit je belbundel gewoon sms sturen vanuit Verenigde Staten zonder extra rekening te krijgen?
icon

Beste antwoord door Charlene 17 April 2014, 09:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hoi Karien,

Nee, buitenland kosten vallen standaard buiten je bundel. Die worden tegen aparte tarieven gerekend.
Hier kun je vinden hoeveel alles precies kost :)
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene
Dank je wel voor je reactie. Ik heb altijd prepaid gehad en kon ik gewoon sms sturen vanuit Amerika. Kan ik mijn abonnement omzetten in prepaid voor jaar om is?
Groetjes Karien
Badge +8
Hoi Karien,

Je kunt met een abonnement ook vanuit de Verenigde staten sms'en. Dit gaat alleen niet van je bundel.
Bij Prepaid betaal je dat wel van je beltegoed, maar je betaalt er net als bij een Sim only abo ook meer voor dan voor een gewone sms. Bij beide vormen kost de sms vanuit de VS je €0,51.
Je hebt nu inderdaad een jaarcontract tot 31-12-2014. Voor die datum kun je je abo dus niet omzetten naar een prepaid.

Waarom zou je dat graag doen?

Groetjes, Charlene
Hallo Charlene
Ik blijf gewoon bij jullie met dit abonnement. Het is idd. wat jij schrijft. Ik had daar niet goed over na gedacht.
Ik had mijn bundel ook al omhoog gezet, zodat ik in de USA  sms  naar mijn kinderen kon sturen. Dat  had ik eerst uit moeten zoeken.
Ik stuur nu gewoon sms en dat betaal ik dan naderhand gewoon.
Ik heb voor dit abonnement altijd pre paid gehad en wist ik niet beter.

Bedankt voor je reactie

groetjes Karien
Badge +6
Hoi Karien,

Ik heb misschien nog wel een handige tip voor je 🙂

Je kan namelijk online via Mijn Simyo vanuit de VS ook smsjes sturen naar Nederlandse nummers. Deze gaan dan gewoon van je bundel af, want Mijn Simyo maakt het niet uit dat je in de VS bent, waardoor je niet deze extra kosten hebt.

Is dit misschien een oplossing? 🙂
Dank je voor je tip! Groetjes Karien
Reputatie 5
Badge +11
Dank je voor je tip! Groetjes Karien

Namens -Kim: geen dank! 😮

Reageer